SURPRISING PEOPLE WITH JUSTIN BIEBER!!

We surprise some students with Justin Bieber!!
Yummy music video: de-visions.com/detail/video-8EJ3zbKTWQ8.html
Yummy on itunes: music.apple.com/us/album/yummy/1492502421?i=1492502431
Follow the man that runs Hollywood and my father: instagram.com/johnny?igshid=esznx95gowiy
Help our friends in Australia: fundraise.redcross.org.au/drr
Follow me on insta quick! instagram.com/daviddobrik
SUBSCRIBE TO JOE HE IS GREAT!: de-visions.com/detail/video-8YeIi3_ZEks.html
GET THE NEW MERCH WHILE IT LASTS: fanjoy.co/dobrik

GO TO MY INSTAGRAM FOR MORE CONTENT: instagram.com/daviddobrik/?hl=en
CHECKOUT OUR PODCAST WHERE WE TALK ABOUT RELATIONSHIPS: itunes.apple.com/us/podcast/views-with-david-dobrik-and-jason-nash/id1236778275?mt=2

ADD ME ON SNAPCHAT TO KEEP UP WITH OUR VEGAS TRIP: @Daviddobrik
WATCH MY NEW HOUSE TOUR HERE: de-visions.com/detail/video-C4yECzFCdZk.html
Comment how much you love our bunny if you read this!!
ADD ME ON SNAPCHAT TO BE INVITED TO OUR HOUSE NEXT:
@DavidDobrik
Thanks for watching :) Throww it a like if you like throwing stuff!
Turn my notifications on these to be the next shoutout!!
Twitter: @DavidDobrik
Instagram: @DavidDobrik
Snapchat: @DavidDobrik
Vine: @DavidDobrik
Musically: @DavidDobrik
Business email: daviddobrikbusiness@gmail.com
Other people in the video:
Liza- Twitter; @lizakoshy Instagram; @lizakoshy Snapchat; @lizakoshysnaps
Alex Ernst- Twitter; @AlexErnst Instagram; @Ernst Snapchat; @AlexErnst
Jason Nash- Twitter and Instagram; @JasonNash
Josh Peck- Instagram: @shuapeck Twitter: @Itsjoshpeck Snapchat: @joshuapeck
Scottysire- Twitter; @imnotscottysire Instagram; @VanillaDingDong
Toddysmith- Twitter; @todderic_ Instagram; @todderic_
Zane- Twitter; @Zane Instagram; @Zane Snapchat; @ZaneHijazi
Dom: Instagram/Twitter: @DomZeglaitis
Jeff: Instagram: @Jeff Twitter; @JeffWittek
The Gabbie Show- Twitter; @TheGabbieShow Instagram; @TheGabbieShow Snapchat; @TheGabbieShow
Corinna- Snapchat/Twitter/Instagram: @CorinnaKopf
Bignik- Twitter: @BigNik Instagram: @RealBigNik Snapchat; @BignikVine
Heath- Twitter; @HeathHussar Instagram; @HeathHussar Snapchat; @HeathHussar
Seth - @sethfrancois
Jonah Hill- Insta: @nickantonyan
Brandon Calvillo- Twitter; @BJCalvillo Instagram; @BJCalvillo Snapchat; @BJCalvillo
Matt King - Twitter/Instagram/Snapchat: @MattRKing
Carly incontro- Twitter/Instagram: @CarlyIncontro
Erin Gilfoy- Twitter and Instagram: goddess_eriu Snapchat: erin_gilfoy
Jack Dytrych: Twitter: @BigJuicyJack Instagram: jdytrych22
Cailee: Twitter/Instagram: @CaileeRaeMusic
Lindsey: @lindseygroll
Julia Abner- Instagram; @JuliaAbner
Elton Castee- Twitter; @EltonCastee, Instagram; @EltonCastee
Meghan McCarthy- Twitter: @MeghanWMcCarthy
Jcyrus snapchat: @Jcyrusvine .
mike

Video herunterladen

Aufrufe
14,870,278

KOMMENTARE

  • He said "hey Google turn on the candle blower" and my Google said "im sorry, I don't know how to help with that" 😂

    The Hilliard FamilyThe Hilliard FamilyVor 7 Minuten
  • Justin hates attention and he clearly hates people. This must have been so annoying...

    Ethan parkerEthan parkerVor 17 Minuten
  • Its a fake Justin

    The Bamboe KingThe Bamboe KingVor 22 Minuten
  • The gay guy is like “ I love him but yummy is not that good” Justin comes out from behind “ IM GONNA KILL YOU” I would’ve cried omg I Love Justin . Justin is a legacy I look up to him so much and I’m just shock like that could happen to someone Omg my heart was pounding I have had a crush on Justin since I was 3 now I’m 14 and it’s even Bigger. There is not one song that I don’t like by him and also I was there chatting for his Yummy premiere I woke up so early but it was so worth it... Yeah you got that yummy yum that yummy Yum that yummy yummy yeah you got that yummy yum that yummy yum that yummy yum say the word On my way yeah babe yeah babe yeah babe any night any day say the word on my way yeah babe yeah babe yeah babe in the morning Or late say the word On my way!!!! wow I love that song and I love him. If you are a Belieber make sure to hit that like button and leave a comment if you love Justin and why!!!!! 👇🏻❤️❤️❤️❤️❤️

    Malec LightBaneMalec LightBaneVor 36 Minuten
  • Hahahaha))

    Julianna BakosJulianna BakosVor 42 Minuten
  • Lyrics link click this de-visions.com/detail/video-nSzND8Hi-v4.html

    MUSIC & MEMORIESMUSIC & MEMORIESVor 42 Minuten
  • Is it ever mentioned how they enter the car without seeing him in the backseat?

    Josh DJosh DVor 43 Minuten
  • 03:34

    Marybelle LojingauMarybelle LojingauVor 45 Minuten
  • Not really a surprise

    Cole SkaggsCole SkaggsVor 55 Minuten
  • Yummy

    Frankie LopezFrankie LopezVor 58 Minuten
  • Tickle tickle

    Austin GiorgioAustin GiorgioVor Stunde
  • Cant believe Justin got a chance to meet David

    fLooDfLooDVor Stunde
  • Priceless

    FamilyFirstJFamilyFirstJVor Stunde
  • This was actually a commercial video lol

    RH RobinRH RobinVor Stunde
  • "Cumbag"

    Ganku DogGanku DogVor Stunde
  • Dude wit glasses switched up so fast when Justin popped outta nowhere Lmao

    Life Of JLife Of JVor Stunde
  • Rob kardashian is in this.

    Calle3931Calle3931Vor 2 Stunden
  • if i comment that i don’t like any of justin’s music, is he gonna reply?

    moody lil demonmoody lil demonVor 2 Stunden
  • Imagine hugging justin bieber and there is a carseat in between you

    JOJO KLAAGZAKJOJO KLAAGZAKVor 2 Stunden
  • coolest video evah!!!.. #yummy

    Cris MieCris MieVor 2 Stunden
  • Is that REALLY justin bieber?....a real one?😕

    Jumaidi LexioraJumaidi LexioraVor 2 Stunden
  • Justin Bieber can touch anybody's girlfriend without being beaten up 👊. Legend 😎.

    RedRazorxRedRazorxVor 2 Stunden
  • Who payed who

    Ana SofíaAna SofíaVor 2 Stunden
  • 3:33 Just ignore this comment, it's my personal time stamp 😂 Cause this is me 🤣🤣

    music destinationmusic destinationVor 3 Stunden
  • العربي اللي مش فاهم انا مترجمة المقطع علي قناتي روحوه شوفوه 😃⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    Samaa Dark SideSamaa Dark SideVor 3 Stunden
  • This video is 4.20 long

    Kristian KarlsenKristian KarlsenVor 3 Stunden
  • At this point David looks more like Justin Bieber then Justin Bieber himself. Everyone looks more like Justin then Justin himself.

    NiielsNiielsVor 3 Stunden
  • Ef love you Justin

    Winta BerheWinta BerheVor 3 Stunden
  • Justin is so cute Idk why I miss him :”)

    Anisa RamadhantiAnisa RamadhantiVor 3 Stunden
  • LMAOO he said yummy just ain’t it

    Aries LoverAries LoverVor 3 Stunden
  • I would like a video like that but with Louis Tomlinson

    luisaluisaVor 3 Stunden
  • I would like a video like that but with Harry Styles

    luisaluisaVor 3 Stunden
  • i like how they freak about justin and it’s normal but they are in freaking david dobrik’s vlog and they’re so chill howwwwwww

    Raluca FrîncuRaluca FrîncuVor 3 Stunden
  • GET HARRY STYLES IN YOUR VLOG PLEASE

    me lolme lolVor 3 Stunden
  • Can someone tell me why the duration of all his videos 4:20?

    Nathan AbrogenaNathan AbrogenaVor 4 Stunden
  • Bro please comming Justin bieber india

    nagesh warnagesh warVor 4 Stunden
  • Why the fuck is his vids 4 21 minutes long

    subtope wdssubtope wdsVor 4 Stunden
  • "Yummy isnt that good" "OMG OMG OK ITS GOOD" LOLOL he turned that around real quick LOL.

    SSVor 4 Stunden
  • First words : OMG

    Ibnu ysIbnu ysVor 4 Stunden
  • Stream the box.

    dry clowndry clownVor 4 Stunden
  • 3:19 "there's no fucking way he's behind me right now" i laughed so hard David: "how'd you know?" The guy: "cause you're fucking DAVID DOBRIK" i mean he ain't wrong😂

    It's Miss MariaIt's Miss MariaVor 5 Stunden
  • после Стариковой? 😌

    Aigerim TuiginovaAigerim TuiginovaVor 5 Stunden
  • *I wonder how many hugs Justin would received in his life time.* 🤔

    Miss reignMiss reignVor 5 Stunden
  • 😋😝😂😂Omg

    Mustafa HamzaMustafa HamzaVor 5 Stunden
  • This is the first time I viewed a David Dobrik video, and I’m glad I did

    MobeenMobeenVor 5 Stunden
  • They say money dont buy happiness but I mean na it fucken sure looks like it

    rep review 123rep review 123Vor 5 Stunden
  • Hey everyone! I hadn't realised our video is in a competition and needs your views! We'd be super grateful if anyone could take 2 minutes out their evening/day to have a look 😜 Like it if you like it, and comment if you have any thoughts: de-visions.com/detail/video--UOPyutLm_s.html Love you all!

    PersiaCastellaniPersiaCastellaniVor 5 Stunden
  • Can you come to indonesia😂

    Nadwa GalenaNadwa GalenaVor 6 Stunden
  • If you don’t know how to fake laugh properly you can not be in one of his videos lol

    degoatdegoatVor 6 Stunden
  • This is why our country elected, trump. We are so fucking stupid.

    bunko6969bunko6969Vor 6 Stunden
  • Imagine if someone was a fan of jelena and someone said " i want him to get back to selena " lol i wonder what justin would react

    Meme GirlsMeme GirlsVor 6 Stunden
  • 3:38 when people won’t buy yummy on iTunes

    INB GAMINGINB GAMINGVor 6 Stunden
  • I thought Justin Bieber in the Thumbnail is Fake because of his mustache...

    Cringley_ GodCringley_ GodVor 6 Stunden
  • His mustache is bingo !!

    Alfredo HeisenbergAlfredo HeisenbergVor 6 Stunden
  • 😍😍😍😍😍

    Jasmin BiebsJasmin BiebsVor 6 Stunden
  • 😍😍😍😍😍

    Jasmin BiebsJasmin BiebsVor 6 Stunden
  • 3:33 That man is a lesbian man.

    Yashas KashyapYashas KashyapVor 7 Stunden
  • bro Justin's like that one guy who just woke up.

    MioMioVor 7 Stunden
  • Mr

    Luna stellaLuna stellaVor 8 Stunden
  • It Sounds better with autotune

    Wayan S.Wayan S.Vor 8 Stunden
  • If i jumped in n saw justin il tell them please stop the fucken car im getting out

    mr Tmr TVor 8 Stunden
  • de-visions.com/detail/video-T5ScwtC00sI.html

    LifeLongMETALHead83LifeLongMETALHead83Vor 9 Stunden
  • ❤️❤️❤️

    Jeffrey CabilesJeffrey CabilesVor 9 Stunden
  • That’s so awesome lol

    ayer Bearayer BearVor 9 Stunden
  • BRO THIS SHITS SO TRASH WHO TF WATCHES THIS TREASH

    Kamil PawlowskiKamil PawlowskiVor 9 Stunden
  • Justin:- nice to meet you guys . . . One hour later:- I hate when someone touches me, got to take a bath!!!

    Devebdra ChouraseyDevebdra ChouraseyVor 9 Stunden
  • fucking meth head :)

    sdgvsdfg sdfhdsfhsdgvsdfg sdfhdsfhVor 9 Stunden
  • fuckin love the Beibs

    Suspicious0neSuspicious0neVor 10 Stunden
  • Wow u are amazing 😍

    Batbilguun 111Batbilguun 111Vor 10 Stunden
  • I was like in 3 or 2 grade and was trying to make a fuck scene with him from posters I was that delusional and obsessed I had one of those football varsity jacket that was purple and white and it said jb on the front and girlfriend on the back purple was his favorite color I was obsessed with him and I still am but not that obsessed I had everything Justin Bieber I had a calendar and used the picture in the calendar as a poster, wrapping paper,duck tape, shirts, jewelry,girlfriend perfume magazine,books,movies,cd album I was mad in love with him and even though we’re both taken I would be freaking out especially from those abs dang I wish I was the girl in the what do you mean Music video she’s lucky and his wife cause they get or got to nibble him a little 🤤

    Ingridd VivarIngridd VivarVor 10 Stunden
SURPRISING PEOPLE WITH JUSTIN BIEBER!!