STREETBEEFS ITALLIAN TYSON VS NIGHTTIME GURU

👹SATAN BACKYARD👹
👹MERCHANDISE👹
teespring.com/stores/streetbeefs-2
👹INSTAGRAM👹
instagram.com/streetbeefs/
👹FACEBOOK PAGE👹
facebook.com/Streetbeefs-live-109600430569216/
👹DO YOU WANT TO FIGHT???👹
Join the Facebook group
facebook.com/groups/714513338665449/?ref=share
👹POST FIGHT INTERVIEWS👹
de-visions.com/pass/UCgwZZmvc4yctpr9fOXJ-koQ
👹ALTERNATIVE ANGLES👹
de-visions.com/pass/UCgkCTGiO0zK7xG_sSKXGrKw
👹DEMON BOYS BOXING 👹
de-visions.com/pass/UCEWaFXnVtwhpsiZJVUW0byA

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Even Italian Tyson was in shock

    Azr KaaAzr KaaVor 2 Tage
  • Im Italian I hope he gets his block knocked off

    Bryan FBryan FVor 3 Tage
  • Italian Tyson drives his girlfriends geo metro around town because burger king doesn't pay him enough to pay child support and spice addiction.

    David MeeksDavid MeeksVor 3 Tage
  • I have never disliked a fighter more than Tyson, he seems to show no respect in pretty much all of his fights sportsman ship is key when you are both risking your life. Can’t wait to see this guy get knocked out.

    Mary JaneMary JaneVor 3 Tage
  • Bitch move! Kicking him while hes down👎

    Jason TrotterJason TrotterVor 4 Tage
  • Bacod gedein

    sz xxxwerdeeyssz xxxwerdeeysVor 4 Tage
  • Imagine being so hyped up on your ego bc you fight in a backyard ring. Please stfu "Italian tyson" or also known as "Italian naz hamed".

    Jerry MackJerry MackVor 4 Tage
  • Tyson schema like a bitch the entire time

    Andrea RocciaAndrea RocciaVor 5 Tage
  • Yo I would smoke that kid

    Robert AdamsRobert AdamsVor 6 Tage
  • Dirty fighter hope he gets kicked in the face with shoes on while down

    LosamFanboyLosamFanboyVor 6 Tage
  • Anyone else wanna see Beach go against Tyson?

    mY sPiNe HuRtSmY sPiNe HuRtSVor 6 Tage
  • Man he's a fcking douche, hope he gets his ass beat someday

    Patrick StarPatrick StarVor 7 Tage
  • Went to get strawberries for my waffles out of the fridge came back and the fight was over

    Tim NaumetsTim NaumetsVor 7 Tage
  • The black dude seems like a guy that you want to hangout with

    Master of my fateMaster of my fateVor 7 Tage
  • 0:56 when you walk into the cafeteria the day after you fucked a bitch for the first time

    Alex MontanoAlex MontanoVor 7 Tage
  • Size difference was crazy

    ShaunTheSpedShaunTheSpedVor 7 Tage
  • He looks like Dory from Finding Nemo

    Dale SpitlerDale SpitlerVor 8 Tage
  • Ight stop acting white dude

    Brayden !Brayden !Vor 8 Tage
  • He’s flexing his traps so hard he’s about to get a nose bleed😂😂😂

    willsull22willsull22Vor 8 Tage
  • I hate the person who won. He is so cocky

    Oscar WillisOscar WillisVor 9 Tage
  • Thought white boy was sweet ... lol nah bro he not soft at all

    bravo 11bbravo 11bVor 9 Tage
  • Honestly I dont like either of these fighters but I'm not surprised by the KO. Guru really believes hes Anderson silva and won't guard his chin and Tyson (for all his faults) usually boxes so his hands are at least decent. Better than guru's anyway. So im not surprised.

    Jay PickJay PickVor 10 Tage
  • Tyson's yelling is aggravating as crap I wish he would shut up and fight clean

    James WainrightJames WainrightVor 10 Tage
  • This Italian dude keep screaming make my skin crawl.....

    Destiny DreamsDestiny DreamsVor 11 Tage
  • 1:55 long... yup let's see it

    mike schafermike schaferVor 12 Tage
  • look at nighttimes legs so thin

    ReactionComicsReactionComicsVor 12 Tage
  • Kicks him in the face while on the ground? BULLSHIT!!!!!! Automatic DQ....😡😡😡

    JDWhit _JDWhit _Vor 12 Tage
  • This shit was rigged

    Julian DillonJulian DillonVor 13 Tage
  • This shit a joke u gonna get someone killed with your poor ass training

    Just HazeJust HazeVor 14 Tage
  • Tyson fraco, me pague uma passagem saio do Brasil até aí para quebrar a cara dele

    TGFPSTGFPSVor 15 Tage
  • Italian Tyson dumb

    Silvana LangmesserSilvana LangmesserVor 15 Tage
  • So Tyson knocked him down then hit him six times while he was on the ground including like two kicks? And that’s not a disqualification? He should’ve been banned from Street beefs for life! If I was nightmare grumo I would’ve pressed mad charges on him. Like you can’t do that. Cmon this was the worst two minutes I have ever seen in my whole life that I will never get back. From the bottom of my heart I want to see Tyson brutally knocked out and sent to the hospital one day on one of these fights. He really deserves that. he is a very very very very dirty fighter he should’ve been banned a long time ago next time he fights you need to tell him to not do anything dirty before the fight. Even the slightest thing he should be banned because this right here this fight alone he should’ve been banned for life

    HUNTER MCWHIRTERHUNTER MCWHIRTERVor 15 Tage
  • Keep it clean fuck off he booted him in the head is the ref blind

    Bruh MomentBruh MomentVor 15 Tage
  • The wop got some power

    mayoman 1010mayoman 1010Vor 16 Tage
  • Keep it real. Real fights people get kicked when down. This is officially better then fake ass UFC.

    wayfaring tigerwayfaring tigerVor 16 Tage
  • Guru,after every defeat..god damn..

    Midnight RamblerMidnight RamblerVor 16 Tage
  • When a black guy beats a white guy o yeah that white boy is a wimp when white guy beats black guy that's not fair the white guy is fighting dirty

    xSIF101x Ashen onexSIF101x Ashen oneVor 16 Tage
    • I mean he hit him six times on the ground including two soccer kicks to the face with shoes on... that right there is enough for nightmare gromu to press charges...u idiot

      HUNTER MCWHIRTERHUNTER MCWHIRTERVor 15 Tage
  • Yeah, he kicked him while he was down, but don't forget that it was a super hard, clean shot to the face that put him on the ground!!!

    Spartan 2020Spartan 2020Vor 16 Tage
  • Tyson trains with 4 lines and a rolled up note/bill.

    Bruza16Bruza16Vor 17 Tage
  • Why 1 of them is wearing shoes while other isn't? Is that a rule?

    Tom SeinfeldTom SeinfeldVor 17 Tage
  • Better than ufc

    Tom SeinfeldTom SeinfeldVor 17 Tage
  • Bad call illegal kick to the face

    Andrew LincolnAndrew LincolnVor 17 Tage
  • Tyson got some heart fr

    Jeremy MelendezJeremy MelendezVor 17 Tage
  • Жалко парнишку

    Vadim GAMERVadim GAMERVor 18 Tage
  • That was quick

    Jason ClarkJason ClarkVor 18 Tage
  • Put this Guy in the ring with a Marine LOL..

    Haru OhmaHaru OhmaVor 19 Tage
  • willne anyone?

    my grandad loves shreddies _my grandad loves shreddies _Vor 20 Tage
  • when did street beefs go from organised settle to settle on that

    Chris JonesChris JonesVor 20 Tage
  • scarface out here lookin like a burnt potato xd

    swirl Gamingswirl GamingVor 20 Tage
  • What a piece of shit that tyson guy is

    Sultan AlmannaiSultan AlmannaiVor 21 Tag
  • Sum1 tell this nigga calm tf down ur in a backyard fighting in inside a dog fence

    CoffinCoffinVor 22 Tage
  • The Waterboy: "you sound like big Choo Choo ...."

    Jeremy FisherJeremy FisherVor 23 Tage
  • That fast wow

    zac Gangzac GangVor 24 Tage
  • Nightime gurú Is a fucking looser, he might to be pancakes at the kitchen....he loosed every fight!

    iDeathStrokeMXiDeathStrokeMXVor 24 Tage
  • Bad match up- simple that

    Alldayeveryday24_7Alldayeveryday24_7Vor 24 Tage
  • "A perfect example showing that Size DOES matter".

    Darky The Evil SoldierDarky The Evil SoldierVor 25 Tage
  • I have video with Italian Tyson on my channel. de-visions.com/detail/video-MKpxWhszhN4.html

    MAZAYMAZAYVor 25 Tage
  • My opinion is no opinion lol

    Kylee WaldbilligKylee WaldbilligVor 25 Tage
  • Guy got knocked out cause he dropped his guard while kicking that's some rookie shit.

    Ash RaungzebAsh RaungzebVor 26 Tage
  • Itallian Tyson needs to stop snorting ajaxs. And Nightime Guru needs to keep his hands up.

    Mr. Mystery 25Mr. Mystery 25Vor 27 Tage
  • By the way, I’ll box any of the Streetbeef representatives. Inbox me. Negotiate. I’ll box your dudes. MMA, we can come to an agreement. Make sure you guys sign the waivers

    wscmusik13wscmusik13Vor 27 Tage
  • Wannabe Tyson is a bitch I’ll fight this scumbag. You don’t kick a man on the ground , and while wearing shoes . Bitch take off the shoes . A T gave IT a nice boxing lesson. I’d like to give IT a nice MMA lesson.

    wscmusik13wscmusik13Vor 27 Tage
  • Where can I sign up?? I’ll come from California to fuck up Italian Tyson

    Niko BrownNiko BrownVor 27 Tage
  • Bunch of down south dirties lmao.

    Lazy KrazyLazy KrazyVor 28 Tage
  • That guy is high on drugs I swear get mike Tyson on his ass

    Nafeez BukshNafeez BukshVor 28 Tage
  • Do the fighters get paid?

    JuiceeeJuiceeeVor 28 Tage
  • POS kicking him while he is down.

    SumDumGuySumDumGuyVor Monat
  • Relax buddy why u yelling

    Danie CDanie CVor Monat
  • You just gotta love itialian Tyson ! He’s fired up !!! He’s ready to go! Shit gets the people going 🤘lol

    Gavin WendlandGavin WendlandVor Monat
  • This the type of shit I need in my area, I’d fight Tyson

    Shawn FahoumShawn FahoumVor Monat
STREETBEEFS ITALLIAN TYSON VS NIGHTTIME GURU