Neon QT Family DIY Custom Fun Craft With Barbie and Ken Dolls

Let's make another DIY LOL family 🥳The Neon QT family finally get some parents today!
❤️This family friendly video is intended for a general audience for everyone to enjoy.❤️
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ ☆.。.:*
Watch More Cupcake Squad Videos:
OMG LOL Dolls McDonalds Drive Thru Barbie Happy Meal LOL Families
de-visions.com/detail/video-PLd_B32jJU4.html
STRANDED LOL Baby Next Door Family OMG Big Sister Takes Out Dad's Car Without Permission!
de-visions.com/detail/video-F-Po_-FkmBM.html
LOL OMG DIY Compilation OMG Sugar, Spice, Bon Bon Big Sister Makeovers
de-visions.com/detail/video-NXOS_mIqjPk.html
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ ☆.。.:
Subscribe for more Cupcake Squad videos. IT’S FREE!
de-visions.com/pass/UCTRN...
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ ☆.。.:*
HOLO It's me. Cupcake 🧁 If you like dolls, games, slime, arts and crafts, and DIY doll makeovers, then this is the channel for you! There's a little something for everyone here 😎Plenty of toy unboxing, story telling with Barbie, LOL Surprise, and my DIY Shopkins Shoppies dolls. ❤️FAMILY FRIENDLY❤️ Enjoy watching!
New videos every week!
(。◕‿◕。)
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
MUSIC:
Epidemic Sound
DE-visions Audio Library

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Make a jam man family

    London HintonLondon HintonVor 6 Tage
  • i love your DIY videos

    Eb FeverEb FeverVor 7 Tage
  • i love your DIY videos

    Eb FeverEb FeverVor 7 Tage
  • I love the mom

    Domia MbeweDomia MbeweVor 8 Tage
  • You must make swags family

    Domia MbeweDomia MbeweVor 8 Tage
  • I wish I was a good you tuber like you👍

    Nice PaclarNice PaclarVor 12 Tage
  • Or make cosmic nova's and cosmic queens

    Xaine StenbergXaine StenbergVor 16 Tage
  • You should make Miss idependent and independent queen parents

    Xaine StenbergXaine StenbergVor 16 Tage
  • Cute!

    Madelyn StemenMadelyn StemenVor 16 Tage
  • I love your videos 🧁🍩🍭

    Toys and Dolls AdventuresToys and Dolls AdventuresVor 17 Tage
  • Can you make a a spice big brother thank you and I know what it means and spice spice big brother

    Jamene ToussaintJamene ToussaintVor 18 Tage
  • I want a dye of nine boy makuver😊

    Karma KarimKarma KarimVor 18 Tage
  • Ok.i am a fan of the mom.

    Becca SmithBecca SmithVor 19 Tage
  • Did you get my fan mail yet Cupcake?

    Maria SingerMaria SingerVor 20 Tage
  • The best one. ♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆

    Josue PinaJosue PinaVor 21 Tag
  • You sound like cookie

    Lauren BonnerLauren BonnerVor 23 Tage
  • im a boy so

    Joseph-Marie KoffiJoseph-Marie KoffiVor 24 Tage
  • are you going to do custom Shopkin doll boys?

    Gary GouldGary GouldVor 24 Tage
  • Firstof all how neonLicious be black and for both her parents are whitethey're very pale and she is just a perfect type of black

    Rxsey_FlowersRxsey_FlowersVor 26 Tage
  • How do you make so good 😊 lol parents 😍

    Binder maanBinder maanVor Monat
  • Can u do midnights parents🌙

    Mrs unicornMrs unicornVor Monat
  • Amazing

    NADIA SAYEDNADIA SAYEDVor Monat
  • I watch Your videos every day omg i love your videos

    Leslie Ann MirandaLeslie Ann MirandaVor Monat
  • I love the videos you make they are so fun

    Heidi KIngHeidi KIngVor Monat
  • Mek me lol omg 🥰🥰🦄🦄🦄🦄🥳🥳🥳🐾🐾🐾🦚🦚🦚🦚🦚

    Alana GardenAlana GardenVor Monat
  • Hi 👋 was a happy day and happy birthday happy thanksgiving to all of us you have a wonderful day

    Victor AdenekanVictor AdenekanVor Monat
    • Hi thanks again for the good news

      Victor AdenekanVictor AdenekanVor Monat
  • I loved your video 🌈🦄🌺💖

    los videos de Kimlos videos de KimVor Monat
  • You should make a family for every single doll

    Leonela GallardoLeonela GallardoVor Monat
  • Can you make a big brother for the neon family

    Gemma MatinyanGemma MatinyanVor Monat
  • Can you make a family from e.d.m.b.b pretty please

    Vivian RuizVivian RuizVor Monat
  • Plz can u make a family for babe in the woods thanks love all your vids ❤️🧡❤️🧡

    Barbie for life :0 :DBarbie for life :0 :DVor Monat
  • Make a daily video please am your number one fan give me a big shout out From jake Ps. Subsribe pls i love you cupcake

    qwerty yuiopqwerty yuiopVor Monat
    • Because i love her vids and lol surprise I dont have a collection but i love leather

      qwerty yuiopqwerty yuiopVor Monat
    • Why are you cupcakes biggest fan

      Gemma MatinyanGemma MatinyanVor Monat
  • Cool

    Jed JonesJed JonesVor Monat
  • Hey lady just checking

    Tesea DawsonTesea DawsonVor Monat
  • could you make OMG big sisters for Dawn and dusk 😁😁😁

    Kylie PackKylie PackVor Monat
  • Can you do mc sway a mom and dad

    Phoebe HeardPhoebe HeardVor Monat
  • My last name is Roberts

    Genevieve RobertsGenevieve RobertsVor Monat
  • Can you do a camping trip with the Neon Q.T and Goodie family and can you make Goodie a big O.M.G sister and brother pretty pretty please? Do a video with the family going to the supermarket pretty pretty please? I lovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvve you soooooooo much.

    Lakeitha SutherlandLakeitha SutherlandVor Monat
  • Can you make a family for Snuggle Babe pretty pretty please? Thank you.

    Lakeitha SutherlandLakeitha SutherlandVor Monat
  • can u make dawn a omg sister?

    yumipick1yumipick1Vor Monat
  • Cool

    Julianna MerrickJulianna MerrickVor Monat
  • Dystxexas Izabela

    Izabela BlachowiczIzabela BlachowiczVor Monat
  • I like mother and father

    Muna SharifMuna SharifVor Monat
  • Can you make Drag Raser’s mom and dad please??

    Blake & Brooke’s WorldBlake & Brooke’s WorldVor Monat
  • I love your LOL vids!!!

    Blake & Brooke’s WorldBlake & Brooke’s WorldVor Monat
  • I like the mum and dad 👩🏽‍🦰( mum). 🧑🏽‍🦰 (dad)

    Kim StonehillKim StonehillVor Monat
  • Ok

    Cool girl blessing 1sCool girl blessing 1sVor Monat
  • I love it 😍❤️

    Paul CottamPaul CottamVor Monat
  • Good

    Henrietta PerryHenrietta PerryVor Monat
  • Neon family you already mom and dad so make the mom mom and

    Marziya DanielMarziya DanielVor Monat
    • And dad

      Marziya DanielMarziya DanielVor Monat
  • Samurai Jack whatcha

    eahlover122514eahlover122514Vor Monat
  • i dont think painting her flats leopard print will be a good idea you paint it neon and youse boots. .

    Ruweena HowellRuweena HowellVor Monat
  • Hi

    Molly O DwyerMolly O DwyerVor Monat
  • Same I just t a fan of manhunt

    Tara JaynesTara JaynesVor Monat
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥@

    abigail Llanos Avilaabigail Llanos AvilaVor Monat
  • I love dolls

    Phynixx AdamsPhynixx AdamsVor Monat
  • some of my lols glow even though they weren't made to. it's really cool. love your videos and and your nails are pretty. your are very good at this doll stuff. hope u are safe. ❤❤❤😁😍😎

    i love kitkatsi love kitkatsVor Monat
  • not a man bun ughhhh no no no

    Lis SLis SVor Monat
  • DO U HAVE KIDS IF U DO THERE ARE SO LUCKY

    Lis SLis SVor Monat
  • Do you have neon guy?

    Lis SLis SVor Monat
  • I love you Cover 👍

    Lilyann ReynoldsLilyann ReynoldsVor Monat
  • I love 👍🏻❤️

    Clint RileyClint RileyVor Monat
  • im a fan ov you cup cake

    Londone WareLondone WareVor Monat
    • Speak probably Please! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Lakeitha SutherlandLakeitha SutherlandVor Monat
  • i love cup cake and she is a good doll maker and im a litl girl and i just trned 7

    Londone WareLondone WareVor Monat
  • I love what u did I am your biggest fan my name is McKenzie

    anthony griffinanthony griffinVor 2 Monate
  • I’m turning ten in September

    Isabella SlatteryIsabella SlatteryVor 2 Monate
  • look in 2:10

    Blessing LianBlessing LianVor 2 Monate
  • Love u & Titi Toys and Dolls !

    Azul frenchAzul frenchVor 2 Monate
  • her face looks kind of like goodies mom

    Amy AndersonAmy AndersonVor 2 Monate
  • Remove all of her hair make it curly and then colour it

    itsbøba tea pancakesitsbøba tea pancakesVor 2 Monate
Neon QT Family DIY Custom Fun Craft With Barbie and Ken Dolls