Kevin Garnett | Ep 15 | Chicago All-Star Weekend | ALL THE SMOKE Full Podcast

Kevin Garnett joins Matt and Stephen live from NBA All-Star weekend in Chicago for Episode 15 of All The Smoke. The Big Ticket talks about the Celtics-Lakers rivalry, being inducted into the Hall of Fame, and shares some stories about playing against MJ.
Audio Version: app.radio.com/listen-live-all-the-smoke
#SHOWTIMEBasketbal #AllTheSmoke #KevinGarnett #StayHome #WithMe
Subscribe to the SHOWTIME Basketball DE-visions Channel: bit.ly/2OLkr50
Follow ALL THE SMOKE:
Instagram: instagram.com/allthesmoke/
Follow SHOWTIME Sports:
DE-visions: de-visions.com/nameof-shosports
FaceBook: facebook.com/ShoSports/
Twitter: twitter.com/SHOsports
Official Site: www.sho.com/sports
Follow SHOWTIME:
DE-visions: de-visions.com/nameof-SHOWTIME
Facebook: facebook.com/showtime
Twitter: twitter.com/Showtime
Instagram: instagram.com/showtime/
Official Site: www.sho.com/

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Y'all need to have Micheal Beasley...he is your favorite players, favorite player...real talk

    zemtronix1zemtronix1Vor 5 Stunden
  • I love this, but these players have to remind folk/kids that they were tall as hell....lol...that why they got looks

    zemtronix1zemtronix1Vor 7 Stunden
  • Matt is legit

    Team KadimaTeam KadimaVor 12 Stunden
  • really just watched this whole thing

    ihatejaylap123ihatejaylap123Vor 14 Stunden
  • Ya'll gotta get the OG ZBO in there! One of the most solid ones out there easy..

    trujillo71921trujillo71921Vor Tag
  • Let's get Vernon Maxwell on the Show

    Arelius McGregorArelius McGregorVor Tag
  • Kg interviews are always hilarious

    Brian BrownBrian BrownVor Tag
  • They should've asked KG about Carmelo (Honey Nut Cheerios)

    Won On 1Won On 1Vor 2 Tage
  • Loved this.....

    Kevin MarineKevin MarineVor 2 Tage
  • Get you someone that stares at you like KG does at the floor

    Won On 1Won On 1Vor 2 Tage
  • Classic

    Lance GrayLance GrayVor 2 Tage
  • This guy is crazy.

    MAYBE JUST A LITTLE POWDERED SUGARMAYBE JUST A LITTLE POWDERED SUGARVor 2 Tage
  • I fuckin love Garnett as a lakers fan I had his Jersey during their rivalry you have to respect greatness when you see it even it in the other team he just fun to watch

    Roberto RamosRoberto RamosVor 3 Tage
  • 36:00 jordan vs young garnett,real experience for big ticket

    Jefri AfriakbarJefri AfriakbarVor 3 Tage
  • Get Terrell Owens on here now

    Autrell WilliamsAutrell WilliamsVor 4 Tage
  • They need to get Lebron on so they can talk about his mom and d west!! 😂😂😂

    Elijah TaylorElijah TaylorVor 4 Tage
  • Awe man I loved that MJ story from KEVIN GARNETT, you gotta always respect MICHAEL JEFFREY JORDAN 💪💯💪💯💪💯🔥🔥🔥

    Timothy HoldenTimothy HoldenVor 4 Tage
  • KEVIN GARNETT just lied. He wasn't always a whatever it is type of player. I remember when KEVIN GARNETT first came into the league, he was a "nice boy" he started acting other than himself after he was in the league for about 5yrs so he needs to stop frontin for the camera bruh.

    Timothy HoldenTimothy HoldenVor 4 Tage
    • @Darren Wilson I gotta give KG his props regardless when I think about it bc when he was in the league he was never afraid to trash talk an opposing player without any let up and he truly embraced the mamba mentality, I never seen KG going out of his way to fratenize with players that was not on his team. That's why I will always respect him. I have to admit I didn't like what he said about lebron james. He said that the Celtics "broke" LeBron James in the 2010 Eastern Conference Semi-finals which I do not believe is the real reason why Cleveland lost that series. First of all the cavs didn't really have a chance to win that series anyhow with mo Williams being the best player on the team after lebron. Second of all you already heard about the rumors that were being whispered around the Cavs locker room about delonte west sleeping with lebron's momma dukes. That's enough to dam near break a man down right there. I believe that LeBron James was ready to leave it all on the floor in that series win or lose "but" after he found out that this mediocre ball playin azz nicca delonte west was makin sweet love to his mom's LeBron James wanted nothing to do with the Cavs. LeBron James was so embarrassed because by the time he heard what was popin off with his mom's and this disrespectful azz nicca everybody else had knew about it including the owner. LeBron James was the last one to know. He didn't care who won that series after that bombshell. LeBron was just ready to distance himself as far as he can away from the Cavs and dan Gilbert.

      Timothy HoldenTimothy HoldenVor Tag
    • @Timothy Holden yeah Tim he always was cool but he's far from soft i followed him since he came to Chicago to play his last year and he never back down once and he was in the toughest conference and neighborhood and he felt right at home

      Darren WilsonDarren WilsonVor Tag
    • @Darren Wilson I used to see him when he first came into the league back in the day, they used to call him the kid and he was always clownin around with the older players showin his dam teeth all of the time.

      Timothy HoldenTimothy HoldenVor 2 Tage
    • Homie KG aint never been a nice boy u cant come from SC to the west side of Chicago to the school he went to and be a nice guy u got your ppl confused

      Darren WilsonDarren WilsonVor 2 Tage
  • This show is legit. The way the sit back and let the guest talk and shine. Great podcast

    enrekerenrekerVor 4 Tage
  • Please get Allen Iverson on here

    Cat The ModelCat The ModelVor 5 Tage
  • one of the best episodes !!! kg a real g

    Lucas Cezar CavalcantiLucas Cezar CavalcantiVor 5 Tage
  • Man I would love to see GP as a Coach. It's pretty funny seeing on the Big 3 but he would have me rolling in the Nba. Those Gm's back in the day were so sorry. KG's teams were lame until he got Cassell and Sprewell. I didn't like how KG would try to bully foreigners but i respect what he brought to the game. At one point KG was hands down my favorite player.

    Stephen ScurlockStephen ScurlockVor 5 Tage
  • Matt Barnes be talking so fast he gets lost in his own sentence lmao

    Christian PadillaChristian PadillaVor 5 Tage
  • Like this show is so dam.amazing for the insight because no lies as a fan I pick my side and I'm riding till the wheels fall off f**k talking all that togetherness lol but foreal like i never liked KG because he was never a Laker(apparently almost 🤦🏾‍♂️)but dam u was a MONSTER bro and that's real talk so as a laker fan I could not admire your greatness but after this 🙏🏾mad love and respect brother u always keep it 💯respect that shit love this show man

    Kobie NurseKobie NurseVor 5 Tage
  • MJ still giving these Hall of Famers nightmares years after they played against each other!

    FRE FLO DOFRE FLO DOVor 5 Tage
  • KG got some dope stories

    Fred WhiteFred WhiteVor 5 Tage
  • im glad they got rid of the mics and chairs

    Moe MoeMoe MoeVor 5 Tage
  • And i drove back 30 hours like like Matt barnes just a whoopin n**ga ass!!

    TTVor 5 Tage
  • Cynthia cooper, Tina hompson and Sheryl Swoops. The original big3. #legends

    Style DoxStyle DoxVor 6 Tage
  • Who is big dog?

    Korey PettieKorey PettieVor 6 Tage
    • Glenn 'Big Dog' Robinson

      Marc LeacockMarc LeacockVor 5 Tage
  • I could listen to this shit over and over. KG a real one.

    Garrett JewellGarrett JewellVor 7 Tage
  • On the last episode I watched I said that Jalen Rose would be the realest dynamic between y'all and a guest but after watching y'all with KG, I have to say J Ro and y'all will be the 2and realest. Much love and respect to y'all for what y'all do and how y'all do it!👌🏾

    Robert MontgomeryRobert MontgomeryVor 7 Tage
  • Kg my guy 😅😅😅😅😅🤦 but y his mfn pants so tight gezzus😭😭😭😳

    Derek JacksonDerek JacksonVor 7 Tage
  • Watched KG and GP go at in Minnesota years ago. Two animals!💪🏿💪🏿💪🏿

    S MackS MackVor 7 Tage
  • That intro is fire sho basketball

    Jshadows83Jshadows83Vor 7 Tage
  • Matt “ take us threw “ Barnes

    Ahmed JamesAhmed JamesVor 7 Tage
  • Yoooooooo, KG is hilarious! He has to be one of the most entertaining personalities of all time! #TrashTalk #Almost #GotYou :D

    Mercury HallMercury HallVor 7 Tage
  • Who is "Big Dog" ?

    T. H.T. H.Vor 7 Tage
  • "We basically the same person" 😂 How does Stephen Jackson let somethings come out his mouth? Lol. It's good to have comic relief. Only Stephen Jackson would say he is the same person as Kevin Garnet lol. Nobody else on the planet.... I'm going to listen to that part again! Lol

    Robert JacksonRobert JacksonVor 7 Tage
    • Definitely not on his level lol. Personality wise yeah but that's where the comparison stops. Jack was not a Hall of Famer but he was a good role player. There's no shame in that.

      Stephen ScurlockStephen ScurlockVor 5 Tage
  • This interview, is a instant classic!!!👏🏽👏🏽👏🏽

    CITY BOYCITY BOYVor 7 Tage
  • Can someone offer the man some water!? 😂

    Alejandro SantiAlejandro SantiVor 8 Tage
  • Shaq voice on point 😂 20:00

    PimpBabyC 72PimpBabyC 72Vor 8 Tage
  • I like the normal format. I don't like the live show. I hope they don't transition to this format permanently.

    Chella GaGurlChella GaGurlVor 8 Tage
  • I don't know if y'all sneakerheads... Begins to talk about K-Swiss😭🤮🤢😭

    Alex WAlex WVor 8 Tage
  • Being on lock down and watching this is hard i want to go hoop and chat with the hoopers afterwards about moments

    J RealJ RealVor 8 Tage
  • Enchinacea and Goldenseal (already mixed) extract for malaria and pneumonia, on EBay now or a health food store for COVID19. Elderberry Syrup or Black Seed Oil for all viruses

    ONDAT AZZ!!ONDAT AZZ!!Vor 8 Tage
    • Black seed oil ??? What dosage ??? Daily? Symptoms?

      marlonious76marlonious76Vor 4 Tage
  • Bro KG just called them LORD, now if you from Chicago this is funny asf 🤣🤣🤙🏾

    Flacco DonFlacco DonVor 8 Tage
  • I miss this era

    Tony PerkinsTony PerkinsVor 8 Tage
  • Great corona content

    The Tension BuyerThe Tension BuyerVor 9 Tage
  • Dead at the Kendrick Perkins impression lol

    Marq LockMarq LockVor 9 Tage
  • Wyte supremacy don’t gaf about players intellect. This is 2020 and millionaire athletes are still being treated like slaves..?

    YahudahThe LionKingYahudahThe LionKingVor 9 Tage
  • Got one question answered; always wanted to know whether the guys wore their favorite colognes or through their competition of with their stink... KD said smelling their cologne was a part of the process basically... Smart idea for a show guys..

    YahudahThe LionKingYahudahThe LionKingVor 9 Tage
  • Get Sean Kemp on this...

    YahudahThe LionKingYahudahThe LionKingVor 9 Tage
  • KG is the reason I was a Celtics fan and still is to some extent...

    YahudahThe LionKingYahudahThe LionKingVor 9 Tage
  • That Kendrick Perkins story had me dying. Dude was trash.

    TexasHardhitterTexasHardhitterVor 9 Tage
  • GET RAY ALLEN ON ALREADY

    Shahrad ArjomandiShahrad ArjomandiVor 9 Tage
  • I’ll be so happy when men skinny jeans are Gone....

    AmeliYah BarbozaAmeliYah BarbozaVor 9 Tage
  • If KG had went to Kobe instead of Pau.... omg.

    KJ DesravinsKJ DesravinsVor 9 Tage
  • LMFAO The bit he goes off on at 4:25 KG:"You know what, man, a lotta people don't know, man, I had a lot of responsibility when I was younger, man." Stak5: "BEIN FUCKED UP"

    David MooreDavid MooreVor 9 Tage
  • Only the real will understand I'm riding right now we'll talk about u being wrong later

    HipHop82 BarsHipHop82 BarsVor 10 Tage
  • This fool Jackson tried to make garnet hate on the new nba so hard bro shut the hell up. You talk to much shit like you jealous bro ? Like leave these young nba players alone. the older generation build the nba for these young men to be here today. Why do people like him always trying to hate like bro appreciate whAt nba has become. Thanks Mr Garnett for being real. He is always talking about our generation this our generation that bro you played until 2015 where you were kicked out of the league. If NBA is so bad Vince Carter who was in the league before you would have retired long ago. There is a reason why Dirk player 20 years. I swear sometimes we are our own enemies i swear. Nba is dope and global people love yo see the game being more skilled and fast ain’t nothing wrong with that

    Moussa SyMoussa SyVor 10 Tage
  • Dope interview 💯🚫🧢

    Yfm AngelYfm AngelVor 10 Tage
  • Never talked shit to Mike ever again in life. That was real.

    Shu Wing LeungShu Wing LeungVor 10 Tage
  • Never talk shit to mike

    Calvin WongCalvin WongVor 10 Tage
  • 28:42 when you're so into what you're talking about, your inner Gollum starts coming out. If you're not a LotR fan you probably wont understand this joke lol

    J LuxJ LuxVor 10 Tage
  • i always loved KG, my top three fav with Kobe and AI

    loverochelleloverochelleVor 10 Tage
  • Get Yao Ming on fr

    Yushan ChenYushan ChenVor 10 Tage
  • These cats got me hooked on this show.

    Natrod BoneNatrod BoneVor 10 Tage
  • Classic interview!!!

    Rashad HawkinsRashad HawkinsVor 10 Tage
  • Uncut gems was such a stress anxiety ridden great film. KG did great playing him self too! But damn the ending of that emotional 🎢 hit me hard. Definitely worth seeing, but be sure to have a form of stress relief planned after words.. I didn’t so I just had to jack off. Stress levels still high after.

    Nugget DoozyNugget DoozyVor 10 Tage
Kevin Garnett | Ep 15 | Chicago All-Star Weekend | ALL THE SMOKE Full Podcast