Hiiii!!!!! I love you. I hope you enjoy us trying to get it together.
FOLLOW TRINITY!!
www.twitch.tv/trinnieetv
instagram.com/trinniee/
Subscribe to my channel! bit.ly/DE-visionsMorganAdams
FOLLOW ME OTHER PLACES to see more of my poor life choices:
Instagram- instagram.com/morrganics/
Twitter- twitter.com/_morganadams_

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Hiii!!!! How are you ily

    Morgan AdamsMorgan AdamsVor 4 Monate
    • Morgan Adams lol I make the same mistakes.

      Amanda CookAmanda CookVor 22 Tage
    • I love you

      Chelsea SimonChelsea SimonVor 28 Tage
    • ilysm😘

      Wilkins WinsorWilkins WinsorVor Monat
    • Morgan Adams you’re so pretty xxx

      Isabelle GallagherIsabelle GallagherVor Monat
    • just wanna say you're fr the coolest and the realest & nobody should ever make you feel like you aren't :)

      hanawosaku -hanawosaku -Vor Monat
  • I love these humans!! 🤣

    Tiffany LareeTiffany LareeVor 2 Tage
  • Maybe you should just stay in the suburbs lol

    Alicia KosslerAlicia KosslerVor 3 Tage
  • This is one of my favorite videos of all time 😍

    Morgan Oakley neonrainbow1987Morgan Oakley neonrainbow1987Vor 4 Tage
  • I want this to be a series so bad 😫

    Yari_ _lovesYari_ _lovesVor 5 Tage
  • Ummm I’m actually eating a salad while watching this! Thanks Trinitee lol 😂

    Anjellike1Anjellike1Vor 6 Tage
  • This is me and my cousin in a few years😂

    xSniper x GalxxSniper x GalxVor 6 Tage
  • this was so entertaining to me im from a town of 800 ppl in the middle of nowhere in Texas our closest walmart is an hour away so you can imagine how I've grown up..... I worked in chicken houses in high school..... this was hilarious watching two city slickers try and be "country" im dying lmao.... I love you Morgan!

    Jetta DesirayJetta DesirayVor 7 Tage
  • "Should I go back and ask if the guy wanted to come" I died lol. I think she did too lmao

    DarleneDarleneVor 7 Tage
  • Why am I not surprised

    I’m actually stupidI’m actually stupidVor 9 Tage
  • Why is Trinity the female version of Drew?

    Passion FruitPassion FruitVor 9 Tage
  • “my fucking big ass boots konky shit” * BIG CRUNCH* “my cannesssss” 😫

    Miriam GasparMiriam GasparVor 11 Tage
  • Can anyone say this kind of reminds them of Shane and a more outgoing Andrew the way Trinity and Morgan behave with each other? I feel like they are ultimate bffs and they are so similar to this type of humor, especially since Andrew has gotten more outgoing lately, lol! I wanna see Ryland, Andrew, Shane Trinty and Morgan go on a road trip together sometime, lol! 😂😂😂😂 and I weirdly kind of think Andrew and Trinity would look cute together, curse my shipping heart lol 😥😥😥😥

    Jolena WelkerJolena WelkerVor 11 Tage
  • "... yellow tractors..." *insert green tractor* :P ... lol

    speechy_keenspeechy_keenVor 12 Tage
  • morgan & trinity need to come to iowa for this experience they were expecting lolol

    Dottie SunshineDottie SunshineVor 13 Tage
  • Seriously, I would just go with it! Make the most of where you are!

    Kate JackKate JackVor 14 Tage
  • Trinity: *having a breakdown* Morgan: "Wait hold up lemmi pose for a thumbnail real quick.."

    Spongebob's spatulaSpongebob's spatulaVor 14 Tage
  • I love raising canes! The sauce is amazing! Ily Morgan!!

    Ashley MelvilleAshley MelvilleVor 15 Tage
  • 17:23 I spit all of the water I had in my mouth on my phone 😂💀

    Gemini mamiGemini mamiVor 15 Tage
  • Why are your parents super adorable tho? xD

    SoxySoxyVor 20 Tage
  • 17:00 is she going to keep the tag on

    Devina CazadorDevina CazadorVor 22 Tage
  • 14:48

    Sophia ByeSophia ByeVor 24 Tage
  • Plzzzz make more vids with trinity ❤️❤️❤️

    Disappointment BearDisappointment BearVor 25 Tage
  • The McD’s machines do not break down. If it is late night, they cleaned it already. If it is during the day someone forgot to keep an eye on the level of mix and it isnt frozen ;)

    K Rob1nK Rob1nVor 25 Tage
  • “Should I go back and ask him if he want to cum”

    Period JadennPeriod JadennVor 25 Tage
  • That actually looked fun but okay 🤷‍♀️

    Really ThoughReally ThoughVor 26 Tage
  • Sooooooo pretty. Morgan you are fierce. Loved the vid!

    Saint CreoleSaint CreoleVor 27 Tage
  • This video is hilarious 🤪😅 but to reference the statement the COLD brew is better than CRACK..., I don’t recommend trying it but you can’t really say it’s better unless you have hit that crack. In the show The Office Ryan busts out Pam for saying breadsticks are better than crack. He yells her to compare to a realistic experience to her like scrap booking. LOL 😂 stupid funny. Love ya Morgan stay weird. 💖👽💕

    Jillian EulbergJillian EulbergVor 27 Tage
  • "Is it a panda?!" 😂😂

    PeanutbutterbutterflyPeanutbutterbutterflyVor 28 Tage
  • The best adventures happen when you don't plan everything.

    MuthaVapeMuthaVapeVor Monat
  • Morgan and Trinity are an iconic duo haha pls bring her back on the channel

    SimplyZeymaSimplyZeymaVor Monat
  • YOU KNOW WHAT??? YEE FUCKIN HAW.

    Powdered SugarPowdered SugarVor Monat
  • Sugar, you are amazing. Ya can't learn anything by staying home and playing it safe. You are beautiful, clever and funny. Can't go wrong with that! 💖💖💖

    Jessica NielsenJessica NielsenVor Monat
  • you are so pretty, your lips are so nice 🙌🏾👏🏽

    Rayleigh LyonRayleigh LyonVor Monat
  • Horses have the best reactions to getting scratches in the right spot

    geneva gardnergeneva gardnerVor Monat
  • I luv ya Morgan you make me smile so many times. thanks for the loughs. still a cute video :)

    Bobbi ManchesterBobbi ManchesterVor Monat
  • I want to see Shane on a trip to a farm,but let Morgan plan the trip!

    Bill ShawBill ShawVor Monat
  • I love this ❤️ it's funny and who cares if it doesn't work out you guys make it work and have a great day 😊 ILY and tbh I do the same thing as you lol I made my friends crawl through mud as a shortcut which in my head thought it will be five minutes took fours hours at least lost shoes clothes etc lol and I'm renowned for my adventures lol

    Jane xxxJane xxxVor Monat
  • Even though Morgan plans very bad and everything goes down hill If she would invite me to come with her adventures I’d be down because it looks like it’s gonna be interesting

    ghost townghost townVor Monat
  • not bad w/ the haircut!

    Abigail NordstromAbigail NordstromVor Monat
  • So anyway Morgan ate coleslaw so now she’s cancelled. Sorry I do t make the rules

    cristopher browncristopher brownVor Monat
  • Omg! I wish I lived where y’all do because I can totally relate to you guys!! Literally the same lol

    Dani MironDani MironVor Monat
  • You should vlog going to Eliches

    Emily WeimerEmily WeimerVor Monat
  • The camping video was literally the funniest video

    sophiesophieVor Monat
  • Y’all eat chicken like my church does. #BaptistGirl

    Reese HillReese HillVor Monat
  • Morgan’s camp video hearing at she NEVER HAD POPEYES and now CANES 😧

    Braelyn TillotsonBraelyn TillotsonVor Monat
  • You should of gone to Greeley.

    Jovanna WardJovanna WardVor Monat
  • Have nearly caught up

    Helle JensenHelle JensenVor Monat
  • We want more! Just make a channel together.

    ValiantProductions ValiantsValiantProductions ValiantsVor Monat
  • This was bloody brilliant 👌😂😂😂😂😂😂😂💜

    Ali MunroAli MunroVor Monat
  • 7:40 OMG 😂😂😂😂😂😂😂 Trinity tho lol 😂😂😂😂😅😅

    Moonlight StarMoonlight StarVor Monat
  • fell in love bc with u bc of the canes plug. BEST CHICKEN PLACE IN THE WORLD

    Hallie LocketHallie LocketVor Monat
    • Never seen someone actually eat the coleslaw tho.. extra toast gang

      Hallie LocketHallie LocketVor Monat
  • I love you guys 💜💜💜 more trin!!!

    Caitlynn BitchCaitlynn BitchVor Monat
  • *from Nebraska* you’re so correct

    Ryan GochanourRyan GochanourVor Monat
  • the horses live on the inside of a eletric fence, WTF!?

    égua, não!égua, não!Vor Monat
  • “And a talking bird that’s shy”

    Max LugoMax LugoVor Monat
  • sometimes when trinity grins she looks like drew...are they secret cousins?

    amy joyamy joyVor Monat
  • Thicc

    K.O.S_ RiotK.O.S_ RiotVor Monat
  • Morgan has the same thrill of an adventure that i do.... in getting there via every take out place. Not actually caring to get there

    Strawberry LifeStrawberry LifeVor Monat
  • Conspiracy theory: Trinity is married Just think about it, actually think about it.

    Ayesha SreedharAyesha SreedharVor Monat
    • Ayesha Sreedhar I see no ring so how did you come with it

      Ohsigh WrisOhsigh WrisVor Monat
  • I literally scared my cat with my pahhhh ha ha ha ha at you two especially at that horse that fell in love with trinity. Please make more vlogs together....pleeeeasse 💋💋💋

    Andi BarnesAndi BarnesVor Monat
  • 8:30 Trinity has a moment. She looks like Cheryl Cole

    Ayesha SreedharAyesha SreedharVor Monat
  • All the canes talk is making me hungry

    GamerowanGamerowanVor Monat
  • Trinity is so funny omfg

    allblackeverythingallblackeverythingVor Monat
  • COLDBREW

    Xia WagnerXia WagnerVor Monat
  • Based off of how you both feed horses you should be glad you didnt find a real farm XD

    Kate ScanlonKate ScanlonVor Monat
  • Got my husband a safe like that for Father’s Day.

    Can CanCan CanVor Monat
  • You are so beautiful miss seeing your videos

    alex montoyaalex montoyaVor Monat
  • I just went to an alpaca farm a few weeks ago, they were so sweet. One of them huffed at me until I pet it.

    Amberdiane broAmberdiane broVor Monat
  • Why do Americans buy food at the drive through and eat it in their cars instead of going inside the restaurant?

    AsyaMoriartyAsyaMoriartyVor Monat
I made a mistake