GOLD DIGGER PRANK PART 1!!

INSTAGRAM: bit.ly/2IWUhFJ
REVEALS CHANNEL: bit.ly/2FM2u1q
MUSIC FOR MY VIDEOS: share.epidemicsound.com/t6M7W

Video herunterladen

Aufrufe
2,361,633

KOMMENTARE

  • EXPOSED THAT GOLD DIGGER AMIRITE GUYS! I TALK ABOUT WHY I MADE THIS VIDEO AROUND 11:15 - lol, hope you all see the comedy in this.. Had a ton of fun filming this and was nice to take a break from actually messing with people for a second. NEXT PRANK LATER THIS WEEK! Love you guys!

    Steven SchapiroSteven SchapiroVor year
    • That's not a gold digger she would have went after the audi

      Julian JohnsonJulian JohnsonVor 8 Tage
    • @Przemyslal Witkiewicz I did not understand your comment, what is co ??! will you help me or not

      MøŨnÎrR ChiÇøÖMøŨnÎrR ChiÇøÖVor 22 Tage
    • @MøŨnÎrR ChiÇøÖ co.

      Przemyslal WitkiewiczPrzemyslal WitkiewiczVor 22 Tage
    • @Przemyslal Witkiewicz ?!

      MøŨnÎrR ChiÇøÖMøŨnÎrR ChiÇøÖVor 22 Tage
    • @MøŨnÎrR ChiÇøÖ co

      Przemyslal WitkiewiczPrzemyslal WitkiewiczVor 22 Tage
  • Haters gonna say it’s fake

    Andrew DamonAndrew DamonVor Tag
  • Ha we were pranked lol

    Avicii fan Love in heavenAvicii fan Love in heavenVor Tag
  • That second person aww he had no milk then had no salt man I would get so angry too. Xx

    Avicii fan Love in heavenAvicii fan Love in heavenVor Tag
  • Came here to say some shit 😂

    Sanjaya SampathSanjaya SampathVor Tag
  • Came here to say some shit 😂

    Sanjaya SampathSanjaya SampathVor Tag
  • Million dollars 😂😂

    Saumya ChamikaraSaumya ChamikaraVor Tag
  • Im so sorry for her husband(((

    RetroRetroVor 4 Tage
  • ????????????????????

    GrimmerPlayz HDGrimmerPlayz HDVor 4 Tage
  • its all about making money in YT guys hahaha...love it!!!!lol its hilarious, creative and awesome!!! congrats guys!!!!

    SAUL ALONSOSAUL ALONSOVor 5 Tage
  • with all do respect, the thang is juicy lol

    Levi GrenierLevi GrenierVor 5 Tage
  • Show her face

    afroze asfiaafroze asfiaVor 6 Tage
  • Was this just a sarcastic way to expose how fake gold digger videos are🤣

    Summer ClarkeSummer ClarkeVor 7 Tage
    • Yes. Yes it is. I thought that was pretty obvious 😂

      Icy ReedIcy ReedVor 5 Tage
  • She should have went after the audi

    Julian JohnsonJulian JohnsonVor 8 Tage
    • Bruh. It’s a parody video

      Icy ReedIcy ReedVor 5 Tage
  • 8:38 thought he was on e

    Tesla LoverTesla LoverVor 9 Tage
  • Finally a prank that's not fake. Like all of his other pranks that are fake af!

    Unez KhanUnez KhanVor 10 Tage
  • Put a playlist for gold digger prank

    Generator DSGenerator DSVor 11 Tage
  • Funny concept 😅

    Generator DSGenerator DSVor 11 Tage
  • Why blurd 🤔

    Apple Sauce MusicApple Sauce MusicVor 12 Tage
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Oliver TeeOliver TeeVor 12 Tage
  • I knew it was fake at a giving away money prank

    Lofi hip hop RulesLofi hip hop RulesVor 12 Tage
  • I'm watching a fake fake prank right now lol

    So ForlornSo ForlornVor 13 Tage
  • What is this?

    Ph Kenjie MlbbPh Kenjie MlbbVor 13 Tage
  • Fake 😊

    Boss MBoss MVor 13 Tage
  • Can a video get anymore faker Lmfaoo

    King FlexKing FlexVor 14 Tage
  • fuckin fake videos hahahahahaeven a child could tell that

    Kopair TKopair TVor 15 Tage
  • I don't understand

    sanen imsongsanen imsongVor 15 Tage
  • Fake

    Boody ShahenBoody ShahenVor 15 Tage
  • Bruh I lowkey wanted him to give the guy at McDonald’s a shovel

    P NiyoP NiyoVor 15 Tage
  • SHE WAS NOT EXCITED FOR THE RED COLOR AUDI SHE WAS HAPPY FOR HONDA THIS IS FUNNY MAN

    SUDAIS SIDDIQISUDAIS SIDDIQIVor 16 Tage
  • Shots at whooo man

    Yeah In you’re momYeah In you’re momVor 16 Tage
  • 😂

    Beleg 03Beleg 03Vor 17 Tage
  • What that guy tried steling he spend all the money 😦😮😰😰😰😰

    Remona HindsRemona HindsVor 17 Tage
  • Man u got me😂 i was kinda pissed lol

    Cory IulaiCory IulaiVor 19 Tage
  • Who's the first girl IG?

    Joshua EasterJoshua EasterVor 19 Tage
    • Thanks. Now take a $1000 in ya bank account 😊

      Joshua EasterJoshua EasterVor 6 Tage
    • instagram.com/sydneyjoz/

      Josef GajdošJosef GajdošVor 6 Tage
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Murali Krishna ReddyMurali Krishna ReddyVor 20 Tage
  • Lol😁😆😆😆

    John DoeJohn DoeVor 20 Tage
  • Your properly kidding right or making fun of fake channels

    Ammar Al-esayiAmmar Al-esayiVor 21 Tag
  • The briefcase should had a golden light like the pulp fiction one

    Kostas SkoulidasKostas SkoulidasVor 22 Tage
  • Sir, can you help me? I am a very young boy, and it turns out. I have no one, please. Sir, can you help me?😔😔😔😔😖😖😭😭😭😢😢😢😢😢😭

    MøŨnÎrR ChiÇøÖMøŨnÎrR ChiÇøÖVor 22 Tage
  • Wasn't that guy from the rapping in Uber video? I'm very confused now

    Mariel WebbeMariel WebbeVor 23 Tage
  • The second one is sooo fake

    GingerFoxGingerFoxVor 25 Tage
  • Umm who’s the girl... 👀

    jelaninoeljelaninoelVor 25 Tage
    • instagram.com/sydneyjoz/

      Josef GajdošJosef GajdošVor 6 Tage
  • Giving Money.... Mr Beast..?or someone else?🤔🤔

    AR KHAÑ OpGamingAR KHAÑ OpGamingVor 26 Tage
  • What's the insta of the first girl?

    Monkey LuffyMonkey LuffyVor 28 Tage
    • instagram.com/sydneyjoz/

      Josef GajdošJosef GajdošVor 6 Tage
  • THIS IS FAKE VIDEO

    Tarra Zyezantarra1Tarra Zyezantarra1Vor 28 Tage
  • That was a audi

    ShelfYOShelfYOVor 29 Tage
  • Did that man stole your car

    Malachy FlanaganMalachy FlanaganVor 29 Tage
  • Ok steven tell me her ig

    noaradiccnoaradiccVor Monat
    • instagram.com/sydneyjoz/

      Josef GajdošJosef GajdošVor 6 Tage
  • What happened to that guy, did he actually buy McDonald's, did he actually steal his car

    Risman the SuperbRisman the SuperbVor Monat
  • That million dollars though, it could be real when mrbeast does it 😂

    ZenZoFineZenZoFineVor Monat
  • At last a parody prank.. thumb up.. !!! All the classic lines.. perfect

    #streamthatshit#streamthatshitVor Monat
  • She got a nice ass

    Brian LesterBrian LesterVor Monat
  • This so fake bruhh how she gone turn down an Audi r8 for a honda

    NAKO_THE_ GOATTNAKO_THE_ GOATTVor Monat
    • Wow I totally didnt know it was fake!!1! 1!!

      Bea LasBea LasVor 29 Tage
    • Dang dude you are a genius can you enlighten us with more of your knowledge

      TristateTristateVor Monat
  • 😂😂😂😂

    Saif SaeedSaif SaeedVor Monat
  • 11:25

    hehehehrhrh hhhgffhehehehrhrh hhhgffVor Monat
  • This car is a mess, I don't like ouh my good, this is fake

    Cuervo1276 YTCuervo1276 YTVor Monat
    • :/

      Bea LasBea LasVor 29 Tage
  • You are lai And thise are fack videos

    Mohammed AbdelpasetMohammed AbdelpasetVor Monat
  • 1:34 DAMN AYE GET HER STEVE

    Roman Empire guyRoman Empire guyVor Monat
  • WTF HHAHAHAHAHAHAH

    Intemporal :3Intemporal :3Vor Monat
  • 0:03 spot you right there. How you know her butt seeing her from front

    Ujjwal BUjjwal BVor Monat
  • Ok but whose Jessica !? 🤣 since this is all staged

    BongsmokezoBongsmokezoVor Monat
  • Its that parody steven 😂🤣🤣

    Zuhrie zakariaZuhrie zakariaVor Monat
  • How did that gold digger prank work with a Nissan

    aa.specialist1aa.specialist1Vor Monat
  • NICE CELLULITE ASS!

    JRJRVor Monat
  • Damn that first girls A S S tho!

    Luke MasonLuke MasonVor Monat
  • That's genius

    Paolo ManzoPaolo ManzoVor Monat
  • thiccc

    wasabilabiwasabilabiVor Monat
  • Fake

    megamarmegamarVor Monat
    • Yeah its totally not a joke

      Bea LasBea LasVor 29 Tage
  • The name Jessica is exotic?

    jack visionjack visionVor Monat
GOLD DIGGER PRANK PART 1!!