Game of Thrones Season 8 Leaked Footage Explained

Try Dashlane free: bit.ly/ASXDashlane
Promo code: “youtube2018”
What does the new leaked footage reveal about Game of Thrones Season 8? What is Jon Snow’s ultimate destiny? Will Arya Stark kill Cersei Lannister? Is Sansa Stark Azor Ahai? Will Daenerys reject her Targaryen identity? What do Jaime Lannister’s tattoos mean? How will Tyrion help Daenerys in the wars to come?
Subscribe: bit.ly/ASXSubscribe
Facebook: bit.ly/ASXFacebook
Twitter: bit.ly/ASXTwitter
Patreon: bit.ly/ASXPatreon
Created with Adobe After Effects, a Shure SM7B microphone, and a Focusrite Scarlett audio interface: www.amazon.com/shop/altshiftx
Images and video from Game of Thrones are the property of their creators, used here under fair use.
Hrakkar art by Elisa Poggese: pojypojy.deviantart.com/art/ASoIaF-Daenerys-in-furs-63846316
House Webber design based on awoiaf.westeros.org/index.php/File:House_Webber.PNG
Special thanks to Patrons Reverend Xandria, Cameron Weiss, @Vineyarddawg, Maryam Essa, Neel Chopdekar, Michael Appell, Jason Rattray, Ryan Steele, Eric Louis-Dreyfus, Thee Stevie Franchise, Alex Kirkendall, Triangle Wine Company, Harry, Fred Petty, LightCraft Miniature Studios, Matthew Elisha Williams, Jake Burling, Chris Amolsch, Chris Cole, Cregg Riley, Bobby Eales, Patrick Lorang Skoglund, Hank Lero, Zach Gordon, Valentin Degen, DscoDan, Jesse Deal, DylanGeekozoid, Dervis Yeniavci, Nazeef Mashroor.

Video herunterladen

Aufrufe
660,889

KOMMENTARE

  • Here's a list of the featured movies: www.imdb.com/list/ls023920289/ And here's the Dashlane signup - it helps ASX! bit.ly/ASXDashlane

    Alt Shift XAlt Shift XVor year
    • Comming here on the night before s8 finale I have to say some of this shit looks good in comparison from what we got

      Nebojsa KmezicNebojsa KmezicVor 6 Monate
    • If only this was true instead of what we ended up getting.

      Eric GarciaEric GarciaVor 6 Monate
    • Good Job!!

      Geno PorrecaGeno PorrecaVor 8 Monate
    • alcaz4r no, he said it appears she’s running a tech startup in Cardiff. (Torchwood)

      ettanasfettanasfVor 9 Monate
    • You forgot to mention that Tyrion grows twenty feet tall and builds a weapon for a god

      Isaac BankstonIsaac BankstonVor year
  • who would think s8 would come uot as a bigger troll than this

    WEEZWEEZVor 14 Tage
  • Pleasantly surprisingly well put together for being absolute bullshit. Very nice.

    DostoyevskyyDostoyevskyyVor 18 Tage
  • what movie are those?

    rih annrih annVor Monat
  • Loras Tyrell also survived and became a martial arts with a sweet fist.

    Lil_Dak_1Lil_Dak_1Vor 3 Monate
  • You know, still better than what we got

    James FilesJames FilesVor 4 Monate
  • Better than what we got

    Marko Č.Marko Č.Vor 4 Monate
  • Sadly it sounds better than the actual season 8

    Matthew GriffithsMatthew GriffithsVor 5 Monate
  • Would be a better season than what we were given

    Nicolai BjergNicolai BjergVor 5 Monate
  • If only season 8 was actually this good

    Doc_Nick_Doc_Nick_Vor 5 Monate
  • I really wish this was true...anything would be better than what we got

    my bmy bVor 5 Monate
  • Still better than actual season 8 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣jk

    Joseph JoeStalinJoseph JoeStalinVor 5 Monate
  • Considering how it actually ended....... I'll take it

    Rusty ShacklefordRusty ShacklefordVor 5 Monate
  • me english

    aina-louisa carteraina-louisa carterVor 5 Monate
  • Better than the real season 8

    Prue StarkPrue StarkVor 5 Monate
  • "So expect fewer dragons in season 8" Even on april fools you predicted shit.

    DonoftheShadeDonoftheShadeVor 5 Monate
  • omg i waited to watch this until after season 8 for this😂😂😂

    Finnian OttingerFinnian OttingerVor 5 Monate
  • "so expect fewer dragons in season 8" oof

    ThatZommyThatZommyVor 5 Monate
  • Can we get this ending instead, please?

    Jardel EliasJardel EliasVor 5 Monate
  • Still a better story then the finale

    Hamza GodilHamza GodilVor 6 Monate
  • Still better than the real season 8

    Trevor WidlerTrevor WidlerVor 6 Monate
  • ohmygod WHICH CHARLES DANCE MOVIE IS THAT

    fufufuarufufufuaruVor 6 Monate
  • I legit thought this was real until kits tennis footage 😂 this is the funniest thing ive seen in years !! Thank you 😂 wish i saw this before the actual season tho

    Mr ZMr ZVor 6 Monate
  • I prefer this version to the season we got

    Kenzi MarquetteKenzi MarquetteVor 6 Monate
  • “Expect fewer dragons in season 8” “Sansa saves Westeros” Nailed it

    Yoni KaplanYoni KaplanVor 6 Monate
  • In hindsight, i wish this was real.

    GindranisGindranisVor 6 Monate
  • That is the Best video ever

    kinskinsVor 6 Monate
  • Fuck! I avoided this for a year thinking that it will spoil GoT for me but i think DnD did that.

    Ayush TiwariAyush TiwariVor 6 Monate
  • This would have been a much more interesting season to be honest...

    Willken29Willken29Vor 6 Monate
  • Still better than the actual 8th season.

    preoklenthepreoklentheVor 6 Monate
  • Very Good.... Nice change of pace

    Robert HRobert HVor 6 Monate
  • "Except fever dragons in season 8" ...yeeah

    Kristin LisettKristin LisettVor 6 Monate
  • This would’ve been better damn it

    AlyssaAlyssaVor 6 Monate
  • He even prohibited the leaks

    Jewish LlamaJewish LlamaVor 6 Monate
  • "Fewer dragons" I guess you weren't wrong..

    Jackie boyJackie boyVor 6 Monate
  • One thing ASX got right : Expect fewer dragons in this season.

    Nanda I. R.Nanda I. R.Vor 6 Monate
  • Still better than the actual season 8 we got.

    Ilmari PuhakkaIlmari PuhakkaVor 6 Monate
  • It’s weird because bits of this is true

    Tyler ScottTyler ScottVor 6 Monate
  • This joke is actually better than what became of season 8 of game of thrones.

    Nobu WraithNobu WraithVor 6 Monate
  • 😂😂😂😂

    Larry HamptonLarry HamptonVor 6 Monate
  • "It is surprising that Jon is here in the East instead of fighting White Walkers in Westeros" . Yea, He fought so many of those in the real S8

    Ashleigh dohertyAshleigh dohertyVor 6 Monate
  • expect fewer dragon After watching s8e4 I must admit Alt Shift X is a prophet lol

    Ken CheungKen CheungVor 6 Monate
  • Ya know, even this would be better than the shitshow Dumb & Dumber have delivered thus far.

    Demarcus BlackDemarcus BlackVor 6 Monate
  • Ahahah Sansa azor ahai 🤦🏼‍♂️ I’d burn all my books. Not even just my asoiaf books. All my books.

    KKVor 6 Monate
  • god damn it

    TheTaoZunTheTaoZunVor 7 Monate
  • This wack some of these clips are from Pompeii and the 300 lol 😅!!!

    Ibn-Tamir FreelandIbn-Tamir FreelandVor 7 Monate
  • You're crazy smooth man, your ad transitions are perfect and gets me every time and this... Well, I had to look at the upload date to be sure, even 1,5 mins in lol, well done!

    TheDaggzTheDaggzVor 7 Monate
  • LMAOOOOO goddamnit I was so confused

    J RJ RVor 7 Monate
  • Booooo!

    Em KEm KVor 7 Monate
  • Look it up nerds! LMAO Good stuff!

    Tonya NiehausTonya NiehausVor 7 Monate
  • i thought jon was going to be azor ahai not sansa. Weird

    Jay PatelJay PatelVor 7 Monate
  • No pls

    frank huangfrank huangVor 7 Monate
  • I watch this once a week.

    h4hashirh4hashirVor 7 Monate
  • I literally rofled (not figuratively) yet again. Pity this year's April 1st video wasn't nearly as entertaining.

    Alpha SierraAlpha SierraVor 7 Monate
  • Braavo!

    Prof. Cecily CogsworthProf. Cecily CogsworthVor 7 Monate
  • Love it lol Pretty sure this is how it goes lol lol

    DrognaDrognaVor 7 Monate
  • You little shit hahahah

    TeamGnarlyTeamGnarlyVor 7 Monate
  • This is so fuckin funny

    FusionWatchFusionWatchVor 7 Monate
  • That was good, well done 🤣

    Trevor HawkinsTrevor HawkinsVor 7 Monate
  • The monster with a triangle thing in his head is a boss in silent hill

    EPIC As AMVsEPIC As AMVsVor 7 Monate
  • /Unsubbed

    AnimuzAnimuzVor 7 Monate
  • 😂😂😂

    Kangen ExperimentsKangen ExperimentsVor 7 Monate
  • Looking forward to this years April fools joke :)

    -Cleric-ClericVor 7 Monate
  • omg please tell me the tech start up in Cardiff was at least on some level a h/t to Halt and Catch Fire

    Frank CasaleFrank CasaleVor 8 Monate
  • I was so onboard with this like it was real. But the real shocker is finding out that the Hound works as a grocery clerk.

    AF-AF TechAF-AF TechVor 8 Monate
  • Hilarious how you can make this shit up

    PokemoneuroPokemoneuroVor 8 Monate
  • Lol

    Bobby The BlizzardBobby The BlizzardVor 8 Monate
  • I am now sad

    The Happy PotatoThe Happy PotatoVor 8 Monate
  • Lol

    AntonyAntonyVor 8 Monate
  • Fuck you

    b.i.g Poperechnyb.i.g PoperechnyVor 8 Monate
Game of Thrones Season 8 Leaked Footage Explained