Everything Wrong With Shrek Forever After

cinemasins.com/strings
Well, this is a movie that happened. We counted the sins and, honestly, didn't have a lot of fun doing so.
Next week: survival sins.
Remember, no movie is without sin! Which movie's sins should we expose next?!
Patreon: www.patreon.com/CinemaSins
Podcast: soundcloud.com/cinemasins
TVSins: de-visions.com/pass/UCe4bOvc1mYxFcQ5xPb9Zmow
MusicVideoSins: de-visions.com/pass/UCUBq8oBRVTsMpjWiHfjJpDw
Twitters...
Jeremy: twitter.com/cinemasins
Barrett: twitter.com/musicvideosins
Aaron: twitter.com/aarondicer
Jonathan: twitter.com/samloomis13
Merch: teespring.com/stores/cinemasins-store
Subreddit: reddit.com/r/cinemasins
Website: cinemasins.com
SinCast Facebook page: facebook.com/SinCastCinemaSins
#CinemaSins
#EverythingWrongWith
#Shrek

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Check out my new book here: cinemasins.com/strings

    CinemaSinsCinemaSinsVor 5 Monate
    • How dare you to talk nonsense about the Evolved One?!

      Dani KisikanDani KisikanVor 14 Tage
    • But wait I thought you hate reading?

      Baka ChanBaka ChanVor Monat
    • When are you going to reupload Everything wrong with Shrek the 3rd?

      Jacob SJacob SVor Monat
    • Do the mlp movie

      N PN PVor Monat
    • tbh i can see you as an audiobook narrator now O^O

      The Chromium KidThe Chromium KidVor 2 Monate
  • The only not perfect Shrek

    Deltrise and the Epic Minecraft Content Inc. GangDeltrise and the Epic Minecraft Content Inc. GangVor 3 Stunden
  • There is nothing wrong with shrek!!

    Wolfy PlayzWolfy PlayzVor 5 Stunden
  • NOTHING!!!! great let's move on 👌

    F.B.I Federal Bureau of InvestigationF.B.I Federal Bureau of InvestigationVor 19 Stunden
  • :Nobody :Wait, when was this ever a thing!

    Skiffer VlogsSkiffer VlogsVor Tag
  • New cinema sins: it exists 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000 sin

    The Son goku gamerThe Son goku gamerVor 2 Tage
  • 7:21 Rumpel's changed contracts Ex Machina

    aga waraga warVor 2 Tage
  • "One person says "you don't know anything about me" then the other person proceeds to tell them everything about that person and blow their mind" cliche

    Seymour ButtzSeymour ButtzVor 3 Tage
  • Only 102 sins

    Joseph CappuccinoJoseph CappuccinoVor 3 Tage
  • Nothing is wrong with shrek.

    VeryUnCoolPersonVeryUnCoolPersonVor 4 Tage
  • The top sin in this movie is it a Shrek movie

    Chris Walker-SantiagoChris Walker-SantiagoVor 5 Tage
  • *Everyone disliked that.*

    GingerscoppeditGingerscoppeditVor 5 Tage
  • It’s shrek, there is nothing wrong with shrek

    RiceSubliminalsRiceSubliminalsVor 6 Tage
  • After the first they started fucking running out of shitty jokes and they start ruining the already shitty movie humor. This is why I fucking hate dreamworks

    Aliradha AlsaidyAliradha AlsaidyVor 7 Tage
  • 04:43 that is very good, I like this bit

    Mr. Wither HMCMr. Wither HMCVor 7 Tage
  • I like shrek, but at this point of time I feel like it’s kinda getting overrated. That’s just my opinion though.

    Queen ZQueen ZVor 7 Tage
  • 3:32 Bother and befuddle, poor Cicero is STUCK!

    BoiBoiVor 8 Tage
  • O shit *You're making the goblins angry mister*

    NatukNatukVor 9 Tage
  • Jacksfilms is not happy with you

    Gangsta HugzGangsta HugzVor 9 Tage
  • He dares dishonor the holy texts!!

    Toxic SoulzToxic SoulzVor 9 Tage
  • You know, I'm offended that Shrek the Third has less Sins than this.

    Godzila wars 2000Godzila wars 2000Vor 9 Tage
  • Did you do Charlie & the chocolate factory 1971 & 2005

    Isaac SmithIsaac SmithVor 9 Tage
  • hippity hay, your opinion is gay

    HughBartholemuHughBartholemuVor 10 Tage
  • I felt a sense of enlightenment when Jeremy said "YOU. ARE. A. TOOOOOOOY!!!!!!" like I totally understood what he was trying to say and the frustration that came with it

    Sparc 7610Sparc 7610Vor 10 Tage
  • THIS MOVIE IS SHREKIST.

    Caizz PlayzzCaizz PlayzzVor 10 Tage
  • NOTHING CAN BE WRONG WITH SHREK

    Tipsy ReindeerTipsy ReindeerVor 10 Tage
  • putting on his angry wig makes him look like a troll. so that means trolls are always angry? i'd be angry to if i had that big of a fake jewel forced where me belly button is

    Josh TullJosh TullVor 11 Tage
  • Why is this even a thing

    Marta BronshvaygMarta BronshvaygVor 11 Tage
  • Why are u gay?????

    Dar KaliDar KaliVor 12 Tage
  • There is nothing wrong with Shrek Forever After

    Neki LikNeki LikVor 12 Tage
  • Don’t you ducking ever insult our god shrek ever again

    Adrian Lopez GuerraAdrian Lopez GuerraVor 12 Tage
  • YOU DARE SIN SHREAK?!

    EclipseEclipseVor 12 Tage
  • YOU DARE SIN SHREAK?!

    EclipseEclipseVor 12 Tage
  • How dare you insulte Shrek Shrek us daddy

    your average nobodyyour average nobodyVor 12 Tage
  • So basically Shrek's birth caused ogre extinction since Shrek has appeared to be the only ogre in his timeline

    Yourbaby TeeYourbaby TeeVor 12 Tage
  • At least this movie is better than the third one

    Yourbaby TeeYourbaby TeeVor 12 Tage
  • Wait there’s another trick

    Sovietwolf689 USSRSovietwolf689 USSRVor 13 Tage
  • I feel like this is the one with the most sins

    video boyvideo boyVor 13 Tage
  • Why on all your vids does it say like 14 minutes or less but then is way more than that

    Ian HeffernanIan HeffernanVor 14 Tage
  • For

    Edellacca82Edellacca82Vor 14 Tage
  • Thx to this ❤️❤️❤️❤️❤️

    Edellacca82Edellacca82Vor 14 Tage
  • Everything wrong with shrek Everyone : “Its blank”

    XzPur3zXXzPur3zXVor 14 Tage
  • Die

    Althenayan FamilyAlthenayan FamilyVor 14 Tage
  • WTF WTF WTF WTF WTF I JUST GOT A BUGET DIRECT ADD ABOUT SINIMA SINS WTF WTF WTF WTF

    as seen on YTas seen on YTVor 14 Tage
  • The real answer is nothing

    Cobrasniper42Cobrasniper42Vor 15 Tage
  • Wait how is Pinocchio with Rumpelstiltskin when chronologically he should still be back at the swamp?

    A SandwichA SandwichVor 15 Tage
  • 9:19 this was before the n word and nut pass

    Grapple GranfletoppsGrapple GranfletoppsVor 15 Tage
  • I didn't know this movie existed at all

    Glorimar MelendezGlorimar MelendezVor 15 Tage
  • Get Shrek'ed

    Hooovie-Pootlander Poooties-HoovlanderHooovie-Pootlander Poooties-HoovlanderVor 16 Tage
  • 2:10 what did you say nyiga

    Blackpanthe 25ishotBlackpanthe 25ishotVor 16 Tage
  • Stop sinning logos and the beginning

    commander cody *commander cody *Vor 17 Tage
  • Schaffrillas is going to have a bad time

    JokerJokerVor 17 Tage
  • This video shouldn’t even exist

    AALIANCE WARFAREAALIANCE WARFAREVor 17 Tage
  • Everything wrong with shrek forever after In 0 minutes or less Absolutely Nothing

    BusinessSquid 95BusinessSquid 95Vor 17 Tage
  • I actually loved this movie as a child ... yeah

    LightLightVor 18 Tage
  • This video is 16:06 too long.

    The Best BeatleThe Best BeatleVor 18 Tage
  • He's trying to mess with a good anime

    the black catthe black catVor 18 Tage
  • He needs to sin Puss in Boots just so he can make jokes how that movie is better than this. I think it is, and I'm sure I'm not alone on that

    Simple-Commentator-not-reallySimple-Commentator-not-reallyVor 19 Tage
  • How Dare You Diss Our OgreLord

    PDAKidPDAKidVor 19 Tage
  • 9:13 I never knew that! The more you learn, right? ¯\_(ツ)_/¯

    ヘネシーヘネシーVor 19 Tage
  • But wait, didn’t the king die in the last movie tho?

    Kokona HarukaKokona HarukaVor 20 Tage
  • Finally. Why am I just now seeing this 4 months later lol

    Kenya PryorKenya PryorVor 21 Tag
  • I love how in the thumbnails to these, Shrek's face looks more and more like the audience's reactions to these movies

    _VideogamemasterVGM_VideogamemasterVGMVor 29 Tage
  • How THE F*UCK did this have more sins than: a) the emoji movie b) Shrek the third c) the bee movie d) cars 2 This is a really good film!!!

    My nationality doesn't matterMy nationality doesn't matterVor Monat
  • 1:40 So it can be taken back off again once Fiona eats her children and Shrek.

    Josny13Josny13Vor Monat
  • 04:43 I like this way to much

    Mr. Wither HMCMr. Wither HMCVor Monat
  • So many sins???

    Eykonic YTEykonic YTVor Monat
  • Why do apples make you look like an asshole, you say that every time

    Eykonic YTEykonic YTVor Monat
  • 7:44 Well actually with the king and queen gone Prince charming really can't become the king because with that small guy in charge / alternate timeline so yeah...

    J9J9Vor Monat
  • Finally someone hating on shrek

    Nathan FoxNathan FoxVor Monat
Everything Wrong With Shrek Forever After