Conceited’s Roast Had the Room Shook | Crack Me Up | Episode 6

Charlie Clips and Punkie Johnson taunt three deadpan contestants with their foulest jokes, then recruit Teresa Topnotch and Conceited for a special tag team diss. Which comedian will pull the most laughs and win this comedy brawl?
Find out every Tuesday, starting August 20th, only on the 'Wild ‘N Out' DE-visions channel.
#CrackMeUp #WildNOut #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
'Crack Me Up' is MTV's newest and hottest comedy game show. The rules are simple, don't laugh when you are in the hot seat, even when two comedians are battling it out to make you do just that. How long could you last without cracking?
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Watch the world premiere of MTV's Sneaker Wars!!! de-visions.com/detail/video-oSbKbuEUXHs.html

    Wild 'N OutWild 'N OutVor 3 Monate
  • 4:38 Dont usually laugh but I had to

    :3:3Vor 5 Tage
  • All def did it better

    Jordyn AponteJordyn AponteVor 10 Tage
  • This IS COMPLETE GARBAGE. MTV BUNCH OF THEIVES

    Jordan BryantJordan BryantVor Monat
  • Anybody else see Charlie wearing an Incredible Chain

    lenzel Rahminglenzel RahmingVor Monat
  • Fly me out to the show i promise i better than the whole cast

    lenzel Rahminglenzel RahmingVor Monat
  • Corny af. Give pat a call.

    Pg 13 FoR tHe Lil KeEdzPg 13 FoR tHe Lil KeEdzVor Monat
  • They low key took the Roast me format, but it doesn’t hit the same.

    Darryll WilliamsDarryll WilliamsVor Monat
  • Lame....con and clips doing all the lifting

    Michael GuyMichael GuyVor Monat
  • Sooooooo i guess this suppose to be the unflavored "Roast me".... Wow..... that shit sucked.... Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    nicholas flemingnicholas flemingVor Monat
    • Ooooooooooooooo

      nicholas flemingnicholas flemingVor Monat
    • Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

      nicholas flemingnicholas flemingVor Monat
  • Y’all stole this smh

    Ed BayEd BayVor Monat
  • ADD is way better .

    Melody MindedMelody MindedVor Monat
  • TRASH. Stop stealing work from others. All Deff does roast me way better. This is cringey as hell

    Adrian MejiaAdrian MejiaVor 2 Monate
  • This bitch gotta stockx tag on them GR ass Jordan’s lol

    Donda NanaDonda NanaVor 2 Monate
  • The first girl looks like Woody Allen

    Jalen On The MicJalen On The MicVor 2 Monate
  • Nah I didn’t fr laugh just call Patrick Cloud and All Def collab or something

    OP4L NAHOP4L NAHVor 2 Monate
  • This was cringy, roast me on All def is more natural and actually funny

    HAWK EYES28HAWK EYES28Vor 2 Monate
  • Bro this shit is so garbage don’t steal from All def like that

    DJ KIDDJ KIDVor 2 Monate
  • Horrible

    Jaru VelazquezJaru VelazquezVor 2 Monate
  • How did Punkie do that thing in the opening

    Tra’vontae WeaverTra’vontae WeaverVor 2 Monate
  • When you steal Roast Me and end up roasting yourself. Wack MTV.

    megalodonpumegalodonpuVor 2 Monate
  • Shit not funny at all

    Manolo RuizManolo RuizVor 3 Monate
  • This highkey wack. Roast me....

    Buffet Boys EBBuffet Boys EBVor 3 Monate
  • This shit is a gay version of Roast me. Y’all need your own shit.

    Geno BandsGeno BandsVor 3 Monate
  • This was awkward

    davinci blackdavinci blackVor 3 Monate
  • Gunky

    Clown dude rodClown dude rodVor 3 Monate
  • This shit is bad

    Nimkees LeeNimkees LeeVor 3 Monate
  • Rod•

    BriteShotuYT •BriteShotuYT •Vor 3 Monate
  • Why does he sound like off branded wod wave

    BriteShotuYT •BriteShotuYT •Vor 3 Monate
  • This shit made me cringe.. mad corny

    Neeno NeenNeeno NeenVor 3 Monate
  • Roast me ripoff, ain’t feeling it.

    Derrick BarnesDerrick BarnesVor 3 Monate
  • Yall stole this shit and it's lame.

    Very Peculiar Hat ManVery Peculiar Hat ManVor 3 Monate
  • We need more vids please!!!

    Restrikt_Restrikt_Vor 3 Monate
  • Shits wack!!

    Ronald PerryRonald PerryVor 4 Monate
  • Damn hopefully yall canceled this shit all bad

    Havoc RacingHavoc RacingVor 4 Monate
  • This lame asf

    Mike KellyMike KellyVor 4 Monate
  • Roast Me rip off ?

    Sam KasaSam KasaVor 4 Monate
  • Is that Chico Bean doing the narration?

    Mckee Ward IVMckee Ward IVVor 4 Monate
  • Naw this ain't it

    BIGBOSSMANN 85BIGBOSSMANN 85Vor 4 Monate
  • Trash

    AmirAmirVor 4 Monate
  • Bruh idk why everyones bashing this. Its funny as hell, yall think WildnOut is always funny? They literally recorded 2 hours for 30 minutes of content. This is that raw stuff and its hilarious

    Schäfer G.Schäfer G.Vor 4 Monate
  • This is Roast Me smh

    Class GeniusClass GeniusVor 4 Monate
  • Nick cannon heres another L

    Eulogia CarterEulogia CarterVor 4 Monate
  • They stole roast me from all def digital

    Leon JonesLeon JonesVor 4 Monate
  • This is just roast me with a twist

    Yup BYup BVor 4 Monate
  • Where is Kraig Smith???

    The Renaissance ManThe Renaissance ManVor 4 Monate
  • These niggas really stole roast me from ADD.

    Elijah HighsmithElijah HighsmithVor 4 Monate
  • Wild N Out hasn’t been fun since they started replacing real comedians with battle rappers. Battle rap isn’t comedy.

    Sheldon LewisSheldon LewisVor 4 Monate
  • They def stole this idea from All Def's Roast Me and they are failing bad at it. This is basically a show with just wildstyle but it proves how corny they are because when you expose the actual "jokes" in the punchlines it falls flat. Roast me was successful because they actually had social media COMEDIANS roasting each other. Whereas this is battle rappers and such tryna do comedy. It's like forced and shows Nick Cannon needs to stop stealing ideas from other shows cause it's not the first time. Kevonstage, Doughboy, Patrick Cloud, Tahir, even Meg, Boo Kapone, Brandon, Billy Sorrels..they all have chemistry, this is just awkward I repeat it looks forced and not funny.

    Kenneth ColemanKenneth ColemanVor 4 Monate
  • Yo why they stealing my dawg Kevonstage content????

    Cheryl KnightCheryl KnightVor 4 Monate
  • Ok, these battle rappers are starting to look like some sellouts now🤦‍♂️ I was cool with them on Wild'N Out but this shit is just a bad look.... I hope y'all at least getting BIG paid for this

    David OrtizDavid OrtizVor 5 Monate
  • fake ass all def wannabes

    Trey AdamsTrey AdamsVor 5 Monate
  • this is just blatantly stealing

    jonny pennjonny pennVor 5 Monate
  • YALL STOLE ROAST ME! ALL DEFF ALLDAY!

    TsupterTsupterVor 5 Monate
  • My first time seeing this... they really tried to bite #ADD's whole roast me idea and butchered the ISH out of it!! Smh 🤮

    G MangG MangVor 6 Monate
  • This show is terrible 🤦🏾‍♂️

    Burger ManeBurger ManeVor 6 Monate
  • All def did it first

    CRAIG WAPPLESCRAIG WAPPLESVor 6 Monate
  • Wtf is this bs corny af lmao

    Saleh AliSaleh AliVor 6 Monate
  • When you let white executives steal the roast me platform and they just butcher it terrible

    SHERRONSHERRONVor 7 Monate
  • I didn't hear...how old is she?

    UFOzzy {Ozzy}UFOzzy {Ozzy}Vor 7 Monate
  • This is trash

    Kishon JonesKishon JonesVor 7 Monate
  • Marcus LopezMarcus LopezVor 7 Monate
  • lol did nobody catch that at 3:08 it sounded like Conceited was gonna say "And now Punkie gonna rape you," so it could rhyme with the last line but changed it to "...body you"

    Barry SBarry SVor 7 Monate
  • they was killin that white dude at the end Facts

    Elisha FlackElisha FlackVor 7 Monate
  • Was this the last one y'all putting out?

    TighePlaysTighePlaysVor 7 Monate
  • Dc young fly vs Chico bean

    French ArtimisFrench ArtimisVor 7 Monate
  • I didnt crack up. I mildly chuckled😐

    Tori BryanTori BryanVor 7 Monate
  • This is roast me.

    Kris BellKris BellVor 8 Monate
  • How rude is that tomboy chick with the white girl 😂damn I felt that 😂.

    rhonwen arendserhonwen arendseVor 8 Monate
  • O grl with the braids just on there lookin cute!😆

    CDDENT InDaZoneBeatzCDDENT InDaZoneBeatzVor 8 Monate
Conceited’s Roast Had the Room Shook | Crack Me Up | Episode 6