Provided to DE-visions by Ditto Music
Bussin Back · Kelsey Nicole
Bussin Back
℗ Kelsey Harris
Released on: 2020-11-25
Producer: AvoNoSleep
Producer: WillNoSleep
Auto-generated by DE-visions.

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Megan full of shiiit. de-visions.com/detail/video-JUYS-ATaJ44.html

    Facts 4 NowFacts 4 NowVor Monat
  • Joe Budden sent me

    Bake MasterBake MasterVor Monat
  • Well she was bussin back Meg shot first 🤷🏽‍♀️!!!! , I just don’t want to believe that Megan been out here stealing , men , music, clothes , she is really coming off as a hateful self centered person..

    Kimberly RouseKimberly RouseVor Monat
  • The song was garbage but you can tell she way more real then Megan tho..& if you a Tupac fan you know real is better...win goes to kelsey

    King WarbuxKing WarbuxVor Monat
  • Used to like Meg, but don't know how to feel right now... So on that note, Kelsey should have said to her:" you call yourself H town Hottie but your heart be cold AF!!!"

    Khanyisile Princess NdlovuKhanyisile Princess NdlovuVor Monat
  • This is almost as good as hit em up

    Yedne AtkinsYedne AtkinsVor Monat
  • I mean but she did say she ain't no rapper 🤷

    Melabelle MelMelabelle MelVor Monat
  • Bruv this is fucking hard 🔥🔥🔥

    DOPE FAMEDOPE FAMEVor Monat
  • y'all hating cause she made a response diss song after she got dissed first by meg😂😂😂

    A1 EzzyA1 EzzyVor Monat
  • PAC and Biggie ain’t die for this 😂

    King JayKing JayVor Monat
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂

    datwork513datwork513Vor Monat
  • There’s just no way this girl is a clout chaser she’s been not SAYING anything but she keeps getting dragged theres 3 sides to a story and Megan people just keep dragging her idk why she allow that when that was her BESTFRIEND smfh that’s just fake to me

    Dee leeDee leeVor Monat
  • So what!! Niggaz get shot everyday B 🤷🏾‍♂️

    Davion PriceDavion PriceVor Monat
  • Well I think they was never real friends and if they was at one point the fame and new lifestyle changed them both. They bout to air out each other's personal business which is a shame.

    Essence ImanEssence ImanVor Monat
  • You did that just the way it was supposed to be done. It's just showing you that megan is made up. SHE IS REAL!! Face it 😛😜🤪😝💯💯💯

    Jerome TaylorJerome TaylorVor Monat
  • 🔥🔥🔥🔥🔥

    Kobain PeepKobain PeepVor Monat
  • girl delete this

    pradabeepradabeeVor Monat
  • Oooooshit damn that's funny she bars

    kaseem Johnsonkaseem JohnsonVor Monat
  • She rap likes Meagan

    Detroit RedDetroit RedVor Monat
  • Over achiever... all you do is Suck seed (succeed) best line

    pyner0spyner0sVor Monat
  • Ik megan going to come back with some heat. This ain't nothing to here. She needs to come back with a 2pac beat

    just jojojust jojoVor Monat
  • WHO SHOT U.....

    DJ Philco79DJ Philco79Vor Monat
  • This low key poppin...yall just Meg fans

    Tskissme22Tskissme22Vor Monat
  • IF YOU CAN LISTEN TO SAWEETIE THEN SURELY YOU CAN LISTEN TO KELSEY CAUSE THEY SOUND JUST ALIKE 😆

    JM WJM WVor Monat
  • You and another channel are the ONLY ONES PLAYING THE COMPLETE SONG. Thx!

    JM WJM WVor Monat
  • I actually liked it !!

    The cursed Prophet985The cursed Prophet985Vor Monat
  • This is ass

    Johan PerezJohan PerezVor Monat
  • Straight Dumpster Truck LMAOOOO

    SuperCameron77SuperCameron77Vor Monat
  • So Tory shot Megan, Kelsey didn’t snitch, Megan got hurt her friend didn’t have her back and therefore didn’t publicly clear her name. She felt betrayed, understandable. Kelsey didn’t want to snitch, understandable. This whole mess could of been fixed but it’s gone too far 🤦🏻‍♀️

    claire nisbetclaire nisbetVor Monat
  • This is some serious clout chasing... we cain’t hear you, girl! 🙄

    ImAnAriesQUEENbihImAnAriesQUEENbihVor Monat
  • Kelsey you did a good job. Thanks for the tea.

    MarieRenMarieRenVor Monat
  • Meg is trash

    tre dollatre dollaVor Monat
  • Girl sit yo clout chasin a** down!! You lying on meg just to stay relevant. I know megan isnt perfect but I'm going to ride with her till the end. NEXT!

    Andy GarciaAndy GarciaVor Monat
  • Ppl saying she trash this is rap at least its not that mumble music yalls souls die for smh

    Red RubyRed RubyVor Monat
  • Can't have friends nowadays, they do shit like this for clout

    Brent blackBrent blackVor Monat
  • Ayyo don't do be doin Bobby dirty like that, he don't want no part in non of this

    Brent blackBrent blackVor Monat
  • Go Kelsey!...Go Kelsey!... Go Kelsey!... Go!...Go! Yeaaahhh Booiiiiii!😏

    SHE SAIDSHE SAIDVor Monat
  • Honestly y’all hating on behalf of Megan. I like Megan too but Kelsey did good for someone who isn’t a professional rapper. Kelsey has every right to respond tf. Y’all tweakin

    Zakiym BarberZakiym BarberVor Monat
  • This a joke right?-

    Coco LakeCoco LakeVor Monat
  • i heard this and she legit sampled hit em up from 2pac and i thought of how she cannot even rap

    joy thy queenjoy thy queenVor Monat
  • This shit hit hard.

    Trust MeTrust MeVor Monat
  • I can't tell what she's talking about so its not really hitting for me

    Joey GladstoneJoey GladstoneVor Monat
  • 😎😎

    Makeda BooneMakeda BooneVor Monat
  • This sound like it could’ve been On Megs album.

    Marquise PMarquise PVor Monat
  • Umm😕 Idk about this one but she got her point across I guess💁

    tori Scartori ScarVor Monat
  • Atp, y’all all acting immature. Just tell the full story or shut up please cause this diss ain’t it.

    Choco ChanelChoco ChanelVor Monat
  • 😬

    texas 2301texas 2301Vor Monat
  • Rapping isn't for everyone

    Its Shaunae' PIts Shaunae' PVor Monat
  • Best friends make the worst enemies...

    GrapevineEntGrapevineEntVor Monat
  • 😳Dammnnn

    Stephannie StephannieStephannie StephannieVor Monat
  • Lmaooo booooooooo 👎🏼

    HighPriestessHighPriestessVor Monat
  • The tea is hot but off beat 👀

    Jessica ConleyJessica ConleyVor Monat
  • 🤷‍♀️

    Ash AshAsh AshVor Monat
  • Lmao well It’s funny that all y’all hating on this shit but she sounds just like your Fav hot GurL who ain’t even from Houston.... Damn Well one thing I know is that she didn’t pay for this with NO Tory Lanez money cuz had he of paid her he Prolly would have at least leant her a fiya beat for her lil diss... But go ahead Kelsey don’t let any of the these stans Dull ur shine... I’m not with the hype thEseb BARS is BETTER than the last two pieces a traSh your homegirl put out and that’s fact on facts 💯💯💯💯 BAd beat low production and all!!!!

    amber andersonamber andersonVor Monat
  • Trash at its finest form. Lol

    Ashley HamnerAshley HamnerVor Monat
  • This shit is acc hard I can’t lie😭😭🤷🏾‍♂️

    KCKKCKVor Monat
  • Whats wrong w bexar county ;-; im from bexar county ;-;

    marissa mojicamarissa mojicaVor Monat
  • Couldn’t they close the studios

    Subhan AhmedSubhan AhmedVor Monat
  • Why u screaming bitch

    Subhan AhmedSubhan AhmedVor Monat
  • She ain’t a rapper. Chill.

    msfrankiec85msfrankiec85Vor Monat
  • Megan is the common denominator here. Im sorry. I love thee stalion but she’s not making sense and I think Kelsey should say what really happend on a live . I think its better like that.

    Jaz CheechaJaz CheechaVor Monat
  • She's not a rapper but decided to make a diss track. She's not the first to do that & her song is really good considering.

    ShadesAndBootsShadesAndBootsVor Monat
  • This wasn't that bad y'all niggas tripping, I'm pretty sure if she had a better producer people would have said it was fire. Anyway there's always truth in the raw tracks

    E60 FashoE60 FashoVor Monat
  • All the hating comments are Megan stans lol

    Double DeeDouble DeeVor Monat
  • This ain’t too bad for a non rapper dropping a diss track

    Double DeeDouble DeeVor Monat
  • Issa no for me sis. Y’all crashed the same nigga and beefin over it. And been a hustla can mean being on your knees like we all know she been doing

    Morgan McKenzieMorgan McKenzieVor Monat
  • She ain’t a rapper but I like it and I know she ain’t lie about shit!!💯

    Tierra JohnsonTierra JohnsonVor Monat
  • what scene of let it shine is this from

    David KingDavid KingVor Monat
  • girl you couldnt get tory to write you a better rap?

    David KingDavid KingVor Monat
  • The Meg stallion seems a little fake to me🤷🏾‍♂️

    Steve SegreeSteve SegreeVor Monat
Bussin Back