BREAKING NEWS: RYAN GARCIA PULLS OUT OF THE GERVONTA DAVIS FIGHT

KOMMENTARE

  • he not getting pacman because he ducking tank

    shamir williamsshamir williamsVor 16 Tage
  • Garcia needs to walk it like he talks it. He talks too much!

    lucianoromero777lucianoromero777Vor 23 Tage
  • Didnt they fight already? Or am I tripping? They fought. Tank won by knockout

    Raieisha elphageRaieisha elphageVor 25 Tage
  • Pacquaio humbled Garcia ass all the way down..really wanted to see that fight after all that shit talking 🤦‍♂️

    Miss PamelaMiss PamelaVor 25 Tage
  • ryan’s fighting paquiao so it’s a build up if anything

    KK VlogsKK VlogsVor 25 Tage
  • Ryan, gotta think his fight with Tank will have a movie ending where he will be calling Adrian!!!...with 2 bubble black eyes. 🖤🖤🖤

    Furious GhostFurious GhostVor 28 Tage
  • Dumbass intro

    Jimmy_ SmacksJimmy_ SmacksVor 28 Tage
  • Screw that if Ryan don't fight tank next after talking all that shit then I think he's the one that's scared, finally realized that he talked a little too much cause tank too strong. Now he don't know how to get out of it.

    Joe GaitanJoe GaitanVor 28 Tage
  • Garcia vs tank should only happen when fans are allowed back.

    AKAKVor 28 Tage
  • Mayweather did the same thing he never fought pac in their prime because he knew he would lose. He fought a very old and injured pac

    AmAmVor 29 Tage
  • Thats will be exibiton fight ryan will not fight real fight 100%sure with manny!!

    Artis GrietensArtis GrietensVor 29 Tage
  • I AM Noooo Longer a FAN of neither one of those Clowns.... Now I see Clearly

    Ayisyen ComiceAyisyen ComiceVor Monat
  • Oh! Now he don't wanna fight? He realized the that it would've him not Tank knocked out in 2 rounds. Aye Bhop! Stop building up these suckas man. Now get yo ass off they band wagon bruh...

    Nikko Mallory ELNikko Mallory ELVor Monat
  • Clearly ducking right there

    D.RichD.RichVor Monat
  • Ryan fighting Manny. Tsk All of those Boxer wants Manny: Make or Break time before Manny retire and whoever can retire a Legendary Boxer of our time. "The fight for Biggest money and Name to be"in the industry of boxing. This is the Truth, Game on!

    GRSLGRSLVor Monat
  • Ryan making a good choice get knocked out by Pac-Man or tank. Get the bigger bag cuz he’s losing either way

    Tony VazquezTony VazquezVor Monat
  • I used to be a fan of ryan but not anymore he a pussy

    ASU_HASANASU_HASANVor Monat
  • Tank don’t call ppl out he just accepts challenges and dominates

    Koolade PorterKoolade PorterVor Monat
  • The fight was never scheduled how could he pull out :s

    Koolade PorterKoolade PorterVor Monat
  • Yeah to fight Pac-Man lmao easy $

    SetishesSetishesVor Monat
  • Fuck it Shakur vs Jose Ramirez

    Evelyn ElleEvelyn ElleVor Monat
  • It would have derailed his career. Tank would have really hurt him.

    Moe ReeseMoe ReeseVor Monat
  • Surprise! LOL

    Moe ReeseMoe ReeseVor Monat
  • Haney is the weakest of the bunch .. couldnt even stop a 43 yr old cuban whos been ko 11 times 😂

    boxingstationboxingstationVor Monat
  • Always knew Ryan was a pussy. Real men don’t punk out after talking crap. So man up and be areal man not a pussy.

    Joe RodriguezJoe RodriguezVor Monat
  • Ryan Garcia knows damn well Tank will beat his pretty face to a bloody pulp! I think Ryan should retire right now, and star in Stallone's next Rocky flick fighting Stallone's grand daughter!!

    Jaleel El-ShabazzJaleel El-ShabazzVor Monat
  • The worst thing Mayweather & DLH did to boxing was the A-Side B-Side nonsense. Besides the boxing politics the A-Side B-Side b.s. destroys boxing

    Richmond_ 0Richmond_ 0Vor Monat
  • If Ryan can get a Pacquiao fight more power to him. Yes, Pacquiao will beat Ryan but him fighting Pacquiao is better for him than Tank. The Tank fight will be there, be patient. One fight I know that will NEVER happen is Tank vs Haney straight from Mayweather mouth

    Richmond_ 0Richmond_ 0Vor Monat
  • Ryan is right, they should fight in front of fans even mayweather keep saying that. They should not fight in bubble, Ryan can bring lot of people in crowd

    RJ GamingRJ GamingVor Monat
  • Pacman is the only one that gets a pass, everyone else better man up

    Paul WolfPaul WolfVor Monat
  • If y’all thought some young fighter who wasn’t really established was finna fight Tank/Haney/Shakur you don’t know boxing. These young black men are legit 💯 and no promoter wants to risk millions in the future for the reputation this fight will earn them in the short term. All love but Garcia been ducking Haney/Tank lol Teo will scream “email champ” all day but won’t say let’s fight to Tank/ Shakur or Haney let’s just keep it 💯. Best of luck to all these young superstars tho.

    Alexander LandrumAlexander LandrumVor Monat
  • You can’t pull out of a fight that was never made to start with

    Robert DawsonRobert DawsonVor Monat
  • All that talk Garcia was doing. Damn shame smh. The best need to fight the best. This shit is getting old smh.

    Deuel LeeDeuel LeeVor Monat
  • We would need to wait for the fight announcement to judge Ryan, anyone would take Pacquiao or Teofimo over Davis, no disrespect but it’s more money, legacy and titles. Hell, even Davis would take those fights over Ryan, lets keep it real.

    Carlos CoronaCarlos CoronaVor Monat
  • These guys are sad. All that money to be made and no one is fighting. Same with the heavyweights. AJ , gypsy. Deonte, big money fights, somebody needs to step up

    J BJ BVor Monat
  • Pac man would destroy Ryan lil ass

    ZenGod SplashZenGod SplashVor Monat
  • This CHANNEL is RACIST .everytime he speaks obout non black fighters, he belittled them and talks bad about them.this was a good channel, but the true rascist character is coming thru too hard know that he has a following....he needs a reality check and lil ass woopin

    Victor PerezVictor PerezVor Monat
  • thats why the 80s and90s was so much better they fought each other

    Rodney RobinsonRodney RobinsonVor Monat
  • They all learned how to get that paycheck from Floyd, smh.. good thing we got the ufc now. Where we still see competitive fights

    Ren RRen RVor Monat
  • Ryan being scary as hell he gone have to fight him soon he talked all that good shit earlier

    Datboii NotoriousDatboii NotoriousVor Monat
  • Mate Davis would knock Ryan's spark off. What a wanka

    Danny RobbsDanny RobbsVor Monat
  • You was doing good until u said manny was one of Floyd toughest fights 😩

    848_ Hull_st848_ Hull_stVor Monat
  • Too much blah blah blah ...non off the fighters 135 pounders 🔥 are not fighting this year just get over it ..

    orozco martinorozco martinVor Monat
  • How y'all know it's not Mayweather Promotions that ain't want the fight? Since when Tank been calling his own fights? MP got Tank in Protective Custody wouldn't let him fight Loma, then Teo come along and beat Loma. Y'all giving a Tank a lot of credit for not doing much of nothing.

    TheOne&OnlyTheOne&OnlyVor Monat
  • this is fake, and biased

    Brian GBrian GVor Monat
  • The Ryan and tank fight will happen. But only after Covid is over. It all the ticket sell and ppv. It not worth giving the fight for free.

    Juantastico CamanayJuantastico CamanayVor Monat
  • Ryan vs pac-man stop it, Ryan vs my neighbor sounds more like it

    Demetrius johnsonDemetrius johnsonVor Monat
  • I’m not watching no more of Ryan n teo fights they ducking action only trying to fight nobody’s. It should be mandatory you fight the best especially at the same weight

    Demetrius johnsonDemetrius johnsonVor Monat
  • I still got hope. We'll just see if his next opponent truly is better than tank

    cx luiszcx luiszVor Monat
  • They ducking each other, it's sad

    K. KobeK. KobeVor Monat
  • I dont want to see McGregor in a boxing ring ever again...Boxes need to fight boxes period

    K. KobeK. KobeVor Monat
  • Oscar think Ryan Grace will knock out Manny like he did to those unknow boxer. Older boxer can punch better than the younger boxer. Ryan will run and jump of the ring for sure if step up to manny

    Leng lorLeng lorVor Monat
  • How do you pull out of a fight that never was made ! False headline trash nothing but click bait.

    Jesus SolisJesus SolisVor Monat
  • He scary! He just talk a good game! He not ready to get that jaw wired!

    Rico WadeRico WadeVor Monat
  • Tank man up and challenge a real champion. Ducking Lopez?

    Andrew *Andrew *Vor Monat
  • Pussy Garcia

    BrooklynBrooklynVor Monat
  • Ryan a coward

    Mikhail ByngMikhail ByngVor Monat
  • This is why mfers is going to Burie boxing and start watching mma. I started to get high hopes for boxing again but it seems it's back on some B's.

    Micheal KnightMicheal KnightVor Monat
  • Ryan can’t fight Manny, no way on earth..He can’t fight tank nor Devin Haney.. Talkless of many Pacquaio !! Lmao. Ryan was running his mouth while he was with Mike Tyson about beating up Tank. He is absolutely out of his mind. “Ryan, you’re running more than your shadow, take it easy, one step at a time..I hope he be reading all these comment.🤣😂

    major curtomajor curtoVor Monat
  • F u Garcia, pusspuss

    Long JohnstonLong JohnstonVor Monat
  • What about Gary Russell Jr., for Tank Davis? They both are champs and live in Maryland. Sounds like a great fight at 130.

    Blackmale1967Blackmale1967Vor Monat
  • Garcia is a BITCH!!

    raiderchularaiderchulaVor Monat
  • Boxing dead , ima be watching MMA 😭

    Tyrone VonTyrone VonVor Monat
  • well the bigger fight aside from tank is pacquiao...way bigger but theres no shot at all

    Barat OngBarat OngVor Monat
  • It was all cap ....ryan garcia , teofimo lopez are comfortable with more cap than action

    Fula SportsFula SportsVor Monat
  • Tank can Tank Garcia too soon!!! Garcia now in cherry pick mode!!!

    Elias CheliosElias CheliosVor Monat
  • I ain't no Fanboy I love boxing. I like to see warriors fight all day but how can people say Ryan Garcia pulling out of a fight from St David's when in fact Mayweather won't let go of his hand and he's so focused on fighting one of the Logan Brothers that's why he ain't focus on that fight so what is Ryan supposed to do just wait around or keep it moving come on people stop being so pro-black that's the shit I'm talking about straight races keep them keep that stuff out of the ring this is a professional sport a very dangerous one at that no racist should be involved it's a global thing and it's beautiful don't ruin it with that pro-black stuff where all the same equal

    Mark BranchesMark BranchesVor Monat
  • ryan garcia and oscar de la hoya both BITCHES. i wish they aint never collabed wit eddy reynoso and canelo alvarez

    Kenny DuranKenny DuranVor Monat
  • Ryan Garcia vs Tevin Farmer would be better

    RajéRajéVor Monat
  • ryan garcia lowkey a bitch and shit talker that cant back it up

    Kenny DuranKenny DuranVor Monat
BREAKING NEWS: RYAN GARCIA PULLS OUT OF THE GERVONTA DAVIS FIGHT