Ariana Grande - breathin (Official Video)

sweetener out now
arianagrande.lnk.to/sweetener
i love you
breathin’ (visual)
Directed by Hannah Lux Davis
Produced by Fuliane Petikyan & Brandon Bonfiglio
Edited by Hannah Lux Davis & Anne Laure Dhooghe
For London Alley
Lyrics:
Some days, things just take way too much of my energy
I look up and the whole room's spinning
You take my cares away
I can so overcomplicate, people tell me to medicate
Feel my blood runnin', swear the sky's fallin'
How do I know if this shit's fabricated?
Time goes by and I can't control my mind
Don't know what else to try, but you tell me every time
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
And oh, I gotta keep, keep on breathin'
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
And oh, I gotta keep, keep on breathin'
Sometimes it's hard to find, find my way up into the clouds
Tune it out, they can be so loud
You remind me of a time when things weren't so complicated
All I need is to see your face
Feel my blood runnin', swear the sky's fallin'
How do I know if this shit's fabricated, oh?
Time goes by and I can't control my mind
Don't know what else to try, but you tell me every time
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
And oh, I gotta keep, I keep on breathin'
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
And oh, I gotta keep, I keep on breathin', mmm, yeah
My, my air
My, my air
My, my air, my air
My, my air
My, my air
My, my air, yeah
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
And oh, I gotta keep, I keep on breathin'
Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin'
And oh, I gotta keep, I keep on breathin', mmm, yeah
Feel my blood runnin', swear the sky's fallin'
I keep on breathin'
Time goes by and I can't control my mind
I keep on breathin', mmm, yeah
#ArianaGrande #breathin
Music video by Ariana Grande performing breathin. © 2018 Republic Records, a Division of UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/NlJxlh

Video herunterladen

Aufrufe
159,196,271

KOMMENTARE

  • 1:24 she was teasing tracks from thank u next wtf

    Evan HoytEvan HoytVor 22 Stunden
  • im obsessed

    Darlene LopezwDarlene LopezwVor 22 Stunden
  • Love this song

    Emma TeagueEmma TeagueVor Tag
  • Best❤🙄

    TheZaYchiK NurullayevTheZaYchiK NurullayevVor Tag
  • If Ariana only sat on the bench for 10 hours and did nothing. She is still amazing

    Gergino SeungwanGergino SeungwanVor Tag
    • You are dumb

      Professional IdiotProfessional IdiotVor 22 Stunden
  • Ive gotta sing this for George floyd😪💔 rest in power✊🏻✊🏼✊🏽✊🏾✊🏿❤️💔

    Mera arianatorMera arianatorVor Tag
  • My favourite song from Ariana 💙😊

    Paige MatthewsPaige MatthewsVor Tag
  • shrtlink.ca/andladylol1i466 'They're too heavy.'

    Agatha GriffinAgatha GriffinVor Tag
  • AWESOME!! I don't care if she is buying views for her yt videos from *AUTHENTIC VIEWS D O T C O M*

    acura williamsacura williamsVor Tag
  • I have regular panic attacks and this is one of the only things that help

    Annoying MangoAnnoying MangoVor Tag
  • Any dislikes meant dis I like

    Kathryn OppenheimKathryn OppenheimVor Tag
  • Me: stressed out because I have a lot of work Ariana: just keep breathing and breathing and breathing and breathing

    MollyMollyVor 2 Tage
  • Ariana grande Ariana grande I am a big fan I wanted a fortnight room but now I change my mind I want to Ariana grande room I love the singing I like crying right now 😭 I wish I could see you 🧡❤️ I think I'm dying right now cuz I want to see you it's 20/20 coronavirus 😔 but I still love your singing

    PADAWAN GISELLEPADAWAN GISELLEVor 2 Tage
  • This song helps me everyday It’s my saviour

    Jason PickeringJason PickeringVor 2 Tage
  • Breathing unmm yeah!!!

    leandro 08leandro 08Vor 2 Tage
  • My top quarantine hits: breathin, nothins holding me back, one last time, Thank u next, it ain't me and work from home

    NusaybahMum RajaNusaybahMum RajaVor 2 Tage
  • I CAN"T BREATH!!! JUST KEEP BREATHIN'

    Final SongFinal SongVor 2 Tage
  • “You remind me of a time when things weren’t so complicated all I need is to see your face” that hits deep when your feeling lost in life

    Jacob DeckerJacob DeckerVor 3 Tage
  • 💋💞💞💞💞💞💞💞💞

    Marina PejcicMarina PejcicVor 3 Tage
  • I have these times where I keep panicking and just have these attacks. But every time I hear this song and I just breathe. Thank you Ariana. You help me a lot☺️

    FatSardineFatSardineVor 3 Tage
  • Sounds like Evelina - Hitaasti.

    Delicious 41Delicious 41Vor 3 Tage
  • I know ari is probably not gonna see this but still, thank you so much rn i am going through a tough period of my life, and every time I feel down I listen to this song and it makes me happy, and keeps my spirits up, so thanks Ariana. I think we can all say weve felt like this in some point of our lives. Make this blue for Ariana!!!

    Sophie BouchardSophie BouchardVor 3 Tage
  • Stay safe during this serious crisis ❤️

    Twara JaniTwara JaniVor 3 Tage
  • She is so pretty at 0:51 😍😍😩 (Well she’s always pretty though)

    Eugénie TremblayEugénie TremblayVor 3 Tage
  • My cousin gets mad over fortnite and maybe he needs to start breathe

    Zaniyah AbneyZaniyah AbneyVor 3 Tage
  • Quarantine Anyone?

    stran006stran006Vor 3 Tage
  • JUST KEEP BREATHIN

    Kiki_ lalaKiki_ lalaVor 3 Tage
  • Y'all with these comments make me cry 💕 thanks you

    Leasyjiah SimmonsLeasyjiah SimmonsVor 3 Tage
  • Donoteventrytodesign(font)

    STEfANI GERMANOTTASTEfANI GERMANOTTAVor 3 Tage
  • I wish George Floyd could breath- but a sick F** killed him

    King 76King 76Vor 3 Tage
  • My favorite song 😍😍

    Michell xdMichell xdVor 3 Tage
  • This will always remind me of Puleng in Blood & Water

    Immaculate JamesImmaculate JamesVor 3 Tage
  • Who else is listening to this song because they are losing it during CORNA Virus

    shamyra millershamyra millerVor 3 Tage
  • A ❤ Ar ❤ Ari ❤ Aria ❤ Arian ❤ Ariana ❤ Ariana g ❤ Ariana gr ❤ Ariana gra ❤ Ariana gran ❤ Ariana grand ❤ Ariana grande ❤ Ariana grandes ❤ Ariana grande ❤ Ariana grand ❤ Ariana gran ❤ Ariana gra ❤ Ariana gr ❤ Ariana g ❤ Ariana ❤ Arian ❤ Aria ❤ Ari ❤ Ar ❤ A ❤

    Dirt BikeDirt BikeVor 4 Tage
  • People, Don't lie that you have all these diseases. There are people that actually do, But they hide it. Not lie that they have it to get likes and attention.

    Lovee_SauceLovee_SauceVor 4 Tage
  • „Just keep breathing“ hits harder when u know what happened to George Floyd. I‘m tired of saying Rest In Peace. LET US BREATH

    MejMejVor 4 Tage
  • This good song 2020 because of coronavirus. Love you Ari!!!

    Michael BernierMichael BernierVor 4 Tage
  • Sampe sekarang pun ini masih lagu favorit gw :')

    Chlsea_ ptriiChlsea_ ptriiVor 4 Tage
  • Wtf this is underrated

    Johnny A.Johnny A.Vor 4 Tage
  • I love Ariana grande songs

    Carlean LangCarlean LangVor 4 Tage
  • "I can't breathe!Please!" #justiceforgeorgefloyd 😔

    Kate StavridiKate StavridiVor 4 Tage
  • Why there are 54.000 dislike?

    Quelli del PaddockQuelli del PaddockVor 4 Tage
  • Is song is beyond beautiful.........

    Arpit SharmaArpit SharmaVor 4 Tage
  • ~☁❤Just keep breathin❤ ☁

    Gacha GraceGacha GraceVor 4 Tage
  • Me: *Help!, I can't breathe!* Ariana Grande: Just keep breathing..n breathing n breathing n breathing.

    Amon KCAmon KCVor 4 Tage
  • I'm in stress rn, and i remember the lyrics "just keep breathing" like no matter what, you told through this song remind me to keep breathing and not do such a bad things. Thanks, Ari.

    Van DaraVan DaraVor 4 Tage
  • Every time I am goin through a hard situation I just play dis song in my head and everything is fine❤️🥰❤️

    Ghazal AliGhazal AliVor 4 Tage
  • *when you came here because of Thomas Sanders cover*

    Chi- ShiChi- ShiVor 4 Tage
  • *R.I.P George Floyd* 💙 Just keep breathin, brother...

    SwaySwaySwaySwayVor 4 Tage
    • came here looking for this. RIP <3

      D PD PVor 4 Tage
  • Hi can you and Elizabeth do a video together???

    Cindy ReidCindy ReidVor 4 Tage
  • Tik Toker Jonathan Tilkin singing breathin by Ariana Grande de-visions.com/detail/video-OvSpeSDYb5I.html

    world_ of_pop_world_ of_pop_Vor 5 Tage
  • I love you Ariana. You are GRANDE just like your last name! Thank you for sharing your beautiful voice with us!

    J GJ GVor 5 Tage
  • This is probably Ariana Grande most underrated song in my opinion.

    Music kiwiMusic kiwiVor 5 Tage
  • this how much people love Ariana Grande 👇🏻👇🏻

    Andrea QuesadaAndrea QuesadaVor 5 Tage
  • Her music keeps me going

    Zayn MoyoZayn MoyoVor 5 Tage
  • this is literally the best song for people with anxiety and stuff 🌙✨❤️

    Neha NessaNeha NessaVor 5 Tage
  • 54K dislikes, srsly?

    Neha NessaNeha NessaVor 5 Tage
  • This song is like a cure for my heart. Thx Ari 🥰🥰

    Lodonoga 38NelczBulGofLodonoga 38NelczBulGofVor 5 Tage
  • this is kinda underrated

    Ms StrangeMs StrangeVor 5 Tage
  • this song is my stress reliever tbh

    Ms StrangeMs StrangeVor 5 Tage
  • Ilove it

    Umayed RashidUmayed RashidVor 5 Tage
  • My favourite of Sweteneer🥺😍

    Oona NgabonzizaOona NgabonzizaVor 5 Tage
  • *Someone will find this comment one day*

    a e s t h e t i c l o v e ra e s t h e t i c l o v e rVor 5 Tage
  • Maybe they should play this when Eddie kasprak has a asmtha attack

    this dueedthis dueedVor 5 Tage
  • 🇻🇪❤💕💕💕🇻🇪

    darwin jeydarwin jeyVor 5 Tage
  • I used to wonder how this song could help u when u r having a panic attack or are very anxious because it’s so upbeat but it’s actually really motivating and the lyrics are so encouraging . I know you’ll never see this but thank u so much for making this song and helping so many people with anxiety

    justeunefillejusteunefilleVor 5 Tage
  • Anyone here because they saw that the board said covid?

    Norah EditsNorah EditsVor 5 Tage
  • My top 10 songs by Ari are😍❤️ 1. Breathin 2. Be my baby 3. In my head 4. Everyday 5. The light is coming 6. They don’t know 7. Side to side 8. Piano 9. Sweetner 10. The thank u, next album

    Isyss VaughnIsyss VaughnVor 5 Tage
  • This songs makes me cry sometimes I remember problem at the past

    amon raymondamon raymondVor 5 Tage
  • Alguém em 2020🤷🏽‍♂️

    ELIABH ALVESELIABH ALVESVor 6 Tage
Ariana Grande - breathin (Official Video)