A Boogie Wit Da Hoodie & Don Q - Flood My Wrist (feat. Lil Uzi Vert) [Official Music Video]

A Boogie Wit Da Hoodie & Don Q - Flood My Wrist (feat. Lil Uzi Vert) [Official Music Video]
Stream/Download: HBTL.lnk.to/FloodMyWrist
Directed by Picture Perfect
Follow Don Q
Instagram - instagram.com/DonQHBTL
Twitter - twitter.com/DonQHBTL
Facebook - facebook.com/DonQHighbridge
Soundcloud - soundcloud.com/therealdon-q
Website - donqhbtl.com
Subscribe for more official content from A Boogie: ABoogie.lnk.to/subscribe
Follow A Boogie
Instagram: instagram.com/ArtistHBTL
Twitter: twitter.com/ArtistHBTL
Facebook: facebook.com/ArtistHBTL
Soundcloud: soundcloud.com/a-boogie-wit-da-hoodie
Spotify: open.spotify.com/artist/31W5EY0aAly4Qieq6OFu6
Website: aboogiehbtl.com
Follow HighBridge
Facebook: facebook.com/HighBridgeOfficial
Twitter: twitter.com/Highbridgelabel
Instagram: instagram.com/highbridgethelabel
Soundcloud: soundcloud.com/user-939666509
The official DE-visions channel of multi-platinum rapper/singer-songwriter: Artist Dubose, known as A Boogie Wit Da Hoodie. He made waves with the breakout hit “Still Think About You” featured on his 2016 debut mixtape, ‘Artist.’ The mixtape also introduced fans to “My Shit” which went on to become RIAA certified platinum and was also listed as one of “The Best Songs of 2016” on Apple Music.
A Boogie went on to release the 3x platinum “Drowning feat. Kodak Black” along with the platinum singles “Jungle” and “Timeless.” In fall 2017, A Boogie released his gold certified debut album, ‘The Bigger Artist,’ jumping into the Top 5 on Billboard’s Top 200 and #1 on Billboard’s Emerging Artists chart.
He is nominated for the 2018 BET Awards for “Best New Artist” and the release of his sophomore album, ‘Hoodie SZN’ spent two weeks as the #1 album on the Billboard 200.
Subscribe for the latest official music videos, performances, behind the scenes and more from A Boogie: ABoogie.lnk.to/subscribe
#ABoogieWitDaHoodie #DonQ #FloodMyWrist #LilUziVert #Atlantic #AtlanticRecords #HBTL #HighBridge

Video herunterladen

KOMMENTARE

  • Don Q needs to be replaced by Takeoff on this🤷🏼‍♂️

    jibbajabbaajibbajabbaaVor 3 Stunden
  • this shit goes hard damn ! Love when they got sort of guitar mixed with rap 🙏🏻❤️

    Ken JansKen JansVor 7 Stunden
  • de-visions.com/detail/video-IayPr5_obTQ.html

    Sami MarsalisSami MarsalisVor 13 Stunden
  • Boogie sounds like Michael Jackson when he says “30 clip” 0:37

    Chevy BOAChevy BOAVor 17 Stunden
  • This shit firee 🔥

    Maks MarszałekMaks MarszałekVor 21 Stunde
  • BRUH WTF y'all got all these gorgeous BLACK NATURAL QUEENS and y'all put 0:11 in this WHY, do y'all really hate us that much that you'd rather put these alien types in y'all videos. y'all just cant be attracted to that AT ALL y'all just hate us that much cause wtf did I just witness b, aren't y'all even in the slightest bit embarrassed

    T JT JVor Tag
    • YOU GOTttttttt TO BE CAPPIN 0:19 HUHhhhhh??

      T JT JVor Tag
  • WOW I DIDNT KNOW ABOUT THIS MUSIC VID TILL NOW

    Lasagna BoiLasagna BoiVor Tag
  • Watch this while on acid and the transitions will hit different

    Lopeti LomuLopeti LomuVor Tag
  • Is it only me or does a boogie sound like DC the Don on this song

    Tom FerriTom FerriVor Tag
  • Never heard with Don Q in it. But goddamn this man can drop some heat

    Random GuyRandom GuyVor Tag
  • I remember making a beat to this sample a year ago, never though I would see 2 big artist on it, this just goes to show that one mans trash is another mans treasure

    ChrisallheartzChrisallheartzVor Tag
  • Love the track.... Some sloppy raps and weak flow..... Can lol dicky show these mumble rappers what's up and remix this? How bout mercules???

    c dubc dubVor 2 Tage
  • Rada ya huku msee👀👀

    Slime menaceSlime menaceVor 2 Tage
  • Imagine disliking an uzi x boogie collab, YALL TWEAKIN 😤🤦🏽‍♂️

    Mason GustafsonMason GustafsonVor 2 Tage
  • Can someone tell me how many views this has, cause last week it was almost 6m now it’s saying 5mil

    J JJ JVor 2 Tage
  • Why nobody talking how don q killed it

    ismo60fpsismo60fpsVor 2 Tage
  • Bro actually hard asf can’t believe it took me around a month to get to it

    Cmb Ent.Cmb Ent.Vor 2 Tage
  • in case u wondering where the beat is from listen to TicTac (Ft. Brown-Eyes White Boy)

    ShadyShadyVor 3 Tage
  • My favorite song

    Erwann MonaErwann MonaVor 4 Tage
    • Erwann Mona I did it is my fav song

      FamousDeepoFamousDeepoVor 3 Tage
  • Yes

    TwizTTwizTVor 4 Tage
  • Why the views keep dropping 🤷🏽‍♂️

    Trey RealTrey RealVor 4 Tage
  • I remember when this song leaked and it’s melody got stuck in my head for like ah week

    CJ DuckCJ DuckVor 4 Tage
  • 🔥

    SnipeSousaSnipeSousaVor 5 Tage
  • Aye can y’all peep my first song please? I’m a 16 year old Jamaican rapper tryna get thoughts on opinions

    Zye MusicZye MusicVor 5 Tage
    • Zye Music hell no if u do this youLl never be famous. You have to go to studios and shit.

      FamousDeepoFamousDeepoVor 3 Tage
  • Uzi still be running shit wit a effortless verse and it’s jus funny man he’s goated🤣🐐

    JripJripVor 5 Tage
  • de-visions.com/detail/video-5F33YNLmFA0.html Nice song

    Looks with careLooks with careVor 5 Tage
  • Happy birthday Lil Uzi happy birthday

    Tobias EdwardsTobias EdwardsVor 5 Tage
  • That “Uh yeahh” Hits way different 🔥

    Kenzie xKenzie xVor 5 Tage
  • That “Uh yeahh” Hits way different 🔥

    Kenzie xKenzie xVor 5 Tage
  • Real fans realized how this was at 6.5 million views 3 days ago now it’s at 5.1million and also bleed was at like 9.5 now it’s at 8.6

    Abie BeydaAbie BeydaVor 5 Tage
  • Best

    gosha 99gosha 99Vor 5 Tage
  • The person that invited don Q needs to go to jail 🚫🧢😴

    Moraizha StruikenMoraizha StruikenVor 6 Tage
    • FamousDeepo hell no

      Abie BeydaAbie BeydaVor 3 Tage
    • Don sucks

      FamousDeepoFamousDeepoVor 3 Tage
    • Why

      Abie BeydaAbie BeydaVor 5 Tage
  • It should be 30 clip for the bitch

    jacob the goatjacob the goatVor 6 Tage
  • Been smoking herb and blowing major clouds to this song

    1331dana1331danaVor 6 Tage
  • Who doesn't like a dis song? Here is mine. "Johnny Mack - [DELETED] (PAUL ATHOE DISS)" on DE-visions de-visions.com/detail/video-zdshjFgP-e0.html

    Johnny Mack of Evident TruthJohnny Mack of Evident TruthVor 6 Tage
  • don q needs more tracks or he'll die out man

    YoYoVor 6 Tage
  • UZI FANS EATIN GOOD 2020

    Lane HarrisLane HarrisVor 7 Tage
  • Raw ass collab

    Jordan HarrisJordan HarrisVor 7 Tage
  • Lil baby’s new artist YWN just dropped they’re first video Titled Reckless That shit goes hard I think they from New York but here’s the link if you want to check them out m.de-visions.com/detail/video-Eib7Q3adZN8.html

    YWN OfficialYWN OfficialVor 7 Tage
  • boogie sounded a lil bit like thugga on dis one

    AFRO SAMURAIAFRO SAMURAIVor 7 Tage
    • AFRO SAMURAI kind of

      FamousDeepoFamousDeepoVor 3 Tage
  • I am A Boogie's biggest fan in Africa

    King JoeKing JoeVor 8 Tage
    • King Joe no problem

      FamousDeepoFamousDeepoVor 3 Tage
    • FamousDeepo thank you 🙏🏾🔥🥺 wow 😳

      King JoeKing JoeVor 3 Tage
    • King Joe nice music

      FamousDeepoFamousDeepoVor 3 Tage
  • Don Q bodies this song. PERIOD

    Cory AultCory AultVor 8 Tage
  • Walk my way Hail Satan

    Geralynn RoseGeralynn RoseVor 8 Tage
  • Hi

    Brooke BarnesBrooke BarnesVor 9 Tage
  • summer song of 2020

    UUVor 9 Tage
  • My mans artist need to start singing from his heart and on how he really feels bro,This ain’t the same artist,No hate just my opinion 👻

    Only BangersOnly BangersVor 9 Tage
    • Only Bangers it felt like hoodie szn 2.0 but artist 2.0 was 9/10 3rd or 4th best album 2020

      ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooVor 7 Tage
    • ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo he said the deluxe album is him more rapping and in 2.0 it was him singing his songs more.

      Only BangersOnly BangersVor 7 Tage
    • Only Bangers artist 2.0 slapped a boogie was using all different types of sounds and melodies it was different compared to hoodie szn he was showing more emotions also he stepin into r&b creating more melodies it’s personally my top 3 favorite albums and the deluxe felt like hoodie szn songs

      ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooVor 7 Tage
    • ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo your right I guess but just wait till artist vs a boogie album 👌🏽👌🏽👌🏽 artist 2.0 was not hittin sorry bro imo deluxe was wayyy better

      Only BangersOnly BangersVor 7 Tage
    • He gonna have to make different types of songs are u dumb he can’t just make love songs and songs about depressing things he’s growing as a artist

      ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooVor 7 Tage
  • so harddd

    Rydog417Rydog417Vor 9 Tage
  • 0:59 you’re welcome

    DaVonte PaigeDaVonte PaigeVor 9 Tage
  • yo a boogie when you boutta come to a DuBose family reunion im tryna meet my famous cousin.

    Mystic_ AuraMystic_ AuraVor 9 Tage
  • My opinion, but sounds like a beat that Juice Wrld would go good on R.I.P JUICE❤️

    Rashid BusharaRashid BusharaVor 9 Tage
  • Lil uzi vert right no such thing is young love🤦‍♀️😈

    Anti ModzAnti ModzVor 9 Tage
  • Thiccccc

    Papo JeanbaptitsePapo JeanbaptitseVor 9 Tage
  • Damit uzi.....

    Jordon StalderJordon StalderVor 9 Tage
  • Did dese manz zave #2020

    Abdi RahimAbdi RahimVor 9 Tage
    • Maxamillionmus.

      FamousDeepoFamousDeepoVor 9 Tage
    • Comment if it's a trioo

      Abdi RahimAbdi RahimVor 9 Tage
  • Don shoulda just let them have this..... wtf is a redbone mix? A pit? 😂😅😂😅

    Bryant JonesBryant JonesVor 10 Tage
  • I am listening to this while..i am picking hot peppers from my garden.smooth..

    Rizland mappRizland mappVor 10 Tage
  • Yes do the Damn thang..yessss.

    Rizland mappRizland mappVor 10 Tage
  • Lowkey don Q go the hardest in this song

    Pink_shark 900Pink_shark 900Vor 10 Tage
  • This was dope 👏!

    Naptown BamNaptown BamVor 10 Tage
  • A boogie with da hoodie, and don q son got nothing to Say-A A Boogie and Don q settle their beef

    Shanique BynumShanique BynumVor 10 Tage
  • de-visions.com/detail/video-H3JrdCtB7Rk.html

    Mike ClarkMike ClarkVor 10 Tage
  • I know one of friends n he ganna try to bring aboogie to Allentown 💯💯

    Anaya LandorAnaya LandorVor 10 Tage
  • This shit 🔥🔥🔥

    RigoRigoVor 10 Tage
  • Who knows a plug in the Bronx? Pls let me know.

    Odell JacksonOdell JacksonVor 11 Tage
  • Nobody: Uzi: 😏😏😏🙄🙄🙄 2:02

    Chevy BOAChevy BOAVor 11 Tage
  • Aye bogg bout come steal uzi away from carti cuz they been bsing cuz they was it but this here they sounding good mane..

    Brandon McphatterBrandon McphatterVor 11 Tage
  • de-visions.com/detail/video-PsqsVY5w9BU.html

    666 Mark666 MarkVor 11 Tage
  • Am I the only one noticing similarities between this and Josh A - Heartbreaks?

    Benas MockusBenas MockusVor 12 Tage
  • Listen to Tic Tac from Indigo is a way better i'm sorry

    SurrealSurrealVor 12 Tage
  • This song is the definition of a banger🔥

    Justin FloresJustin FloresVor 12 Tage
A Boogie Wit Da Hoodie & Don Q - Flood My Wrist (feat. Lil Uzi Vert) [Official Music Video]